google wsadź sobie dzidę w odbyt

1. Data: 2013-07-06 12:14:56

Temat: google wsadź sobie dzidę w odbyt
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi swoimi produktami.
Pobrałem sobie google chrome, naiwnie myśląc że googlowa przeglądarka dobrze będzie
obługiwała grupy dyskusyjne.
O naiwności, o głupoto moja, jak mogłaś na takie manowce marzenia mnie wypuścić.
No wchodzę na grupy, no niby wszystko ładnie, nawet chwasty na polski prostuje,
myśle-teraz mongołów nawet odczytał co tylko na arabskim kodowaniu chodzą. Już chrome
ucałować miałem, gdy tu zachciało mi się z niej odpowiedź zamieścić i oczoplonsów
dostałem, co literkę napiszę to albo ogromna i sam nie wiem co pisze bo tylko giganty
widzę, albo taniec literek minimalnych i tak tańcuje mi post przed oczami, raz wielki
a raz malutki, no i odinstalowałem chrome.

2. Data: 2013-07-06 13:48:43

Temat: Re: google wsadź sobie dzidę w odbyt
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 12:14, Andromeda pisze:
> [...]
widzę, albo taniec literek minimalnych i tak tańcuje mi post przed oczami, raz wielki
a raz malutki, no i odinstalowałem chrome.

Na Androidzie nie ma i już chyba nie będzie nic dobrego do obsługi
usenetu. Przy zakupie nowego sprzętu (telefon, tablet) lepiej wziąć pod
uwagę coś opartego na systemie Windows..

3. Data: 2013-07-06 14:15:11

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mi się tak wydaje, bo dużo jest aplikacji zabawek tak naprawde, a nie sensownie
działających systemów. Ale każda przeglądarka wszędzie dość dobrze sobie radzi dopuki
na te jebane googlowskie grupy nie wejdzie.

I tak opera pokazuje na większości strony..%&+@@%+?854@|
Na firefox literki za małe do odczytania, a belki ogromne. Nawet na 500 %
powiększenia literki postu za małe. Każda się dusi i waruje na komputerowej stronie
google, a tylko tam są cytaty.

4. Data: 2013-07-06 14:22:25

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2013 13:48, Trybun pisze:
[...]
> Na Androidzie nie ma i już chyba nie będzie nic dobrego do obsługi
> usenetu. Przy zakupie nowego sprzętu (telefon, tablet) lepiej wziąć pod
> uwagę coś opartego na systemie Windows..
Możliwe, że Ubuntu wprowadzi jakąś odmianę wprowadzając smartfony z tym
systemem.

5. Data: 2013-07-06 14:25:08

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....CookieM
W dniu 06.07.2013 13:48, Trybun pisze:
[...]
> Na Androidzie nie ma i ju� chyba nie b�dzie nic dobrego do obs�ugi
> usenetu. Przy zakupie nowego sprz�tu (telefon, tablet) lepiej wzi�� pod
> uwagďż˝ coďż˝ opartego na systemie Windows..
Mo�liwe, �e Ubuntu wprowadzi jak�� odmian� wprowadzaj�c smartfony z tym
systemem. ....

co to kurwa jest/

7. Data: 2013-07-06 14:34:07

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2013 14:25, Andromeda pisze:
[...]
> co to kurwa jest/

Dystrybucja GNU/Linux'a (taki system operacyjny) przeniesiona na
smartfony i tablety. Teoretycznie wszystkie programy uruchamiane na
komputerze mają działać na urządzeniach mobilnych pod tym systemem.
Wobec tego taki czytnik newsów, np. Thunderbird też powinien odpalić. W
sprzedaży urządzenia z tym systemem mają być od 3. kwartału tego roku.
Zastanawiam się, czy i kto w Polsce wprowadzi to rozwiązanie do swojej
oferty.

8. Data: 2013-07-06 18:29:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 lipca 2013 12:14:56 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]
widzę, albo taniec literek minimalnych i tak tańcuje mi post przed oczami, raz wielki
a raz malutki, no i odinstalowałem chrome.

lewusek ;P

Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?
Indie wypędzają katolików.
Sędziowie we własnej sprawie :-D