kurwa mac

41. Data: 2007-06-15 13:15:31

Temat: Re: kurwa mac
Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo informatywny post; nie dziwi mnie jako, że podobny podobny do
> większości Twoich postów na tej oraz innych grupach.
> A tak nawiasem, czy dentysci też uskarżają się na male zarobki i podlączyli
> się do strajku?

o Olus czesc! dawno Cie nie bylo. Przykro mi, ze malo zrozumiales z tej
informacji. Czy doktor Kwasniewski dolaczyl sie do strajku? a czy doktorzy z
optyporadni tez?

iwon(K)a

42. Data: 2007-06-15 13:19:19

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Proponuję odwrotnie. Niech noszący cegły wezmą się za leczenie. Skoro to
> taki zawód, wymagający powołania, to z pewnością znajdzie się wielu
> powołanie czujących.

Jeden taki tu działa dość ostro ;-)

A bardziej serio - skoro debile noszący cegły chwalą sobie swoją pracę - to
dlaczego mają ją zmieniać?

Ania

43. Data: 2007-06-15 13:20:02

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kretozol" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> nie to nie tak - pracodawcą lekarzy jest pośrednio państwo - jako że
> państwo ma daleko w poważaniu lekarzy i normalną rozmową, działaniami nie
> można nic zdziałać lekarze sięgają po radykalne środki.

Dowcip polega na tym, że Państwo ma daleko w poważaniu
nas wszystkich. Jest wiele grup zawodowych, gdzie państwo
jest pracodawcą, a na losy pozostałych grup, gdzie pracodawcą nie jest,
państwo ma i tak decydujący wpływ. - Poprzez podatki, koncesje,
politykę pieniężną, itd, itp.
Tak się składa, że trafiło na grupę zawodową, która "robi" w ludzkim losie.
Grupa ta często decyduje o zdrowiu / chorobie a. życiu / śmierci. Stąd rząd
czuje się bardziej postawiony przez tą grupę pod ścianę. Jak wytłumaczyć
co poniektórym chorym wyborcom, że mają umrzeć, bo kasę zebraną
na leczenie przejadają (rozkradają) grupy "cfaniaków"?
I rząd ma problem nie byle jaki. No i my, którzy nie mamy czym rządu
przydusić, żeby uczciwie rozwiązał ten problem.
Skąd ja mam wziąć kasę na leczenie prywatne? Albo na wyjazd w celu leczenia
w ślad za lekarzami? Na dogonienie ich gdzieś tam?
A może też wyjechać i zarabiać na wyspach? A tu co zostanie?
Czy te ziemie zapełnimy Chińczykami? I to jest wyjście?
Rząd byłby zadowolony, ale my wszyscy chyba nie bardzo.

44. Data: 2007-06-15 13:22:26

Temat: Re: gorsze i lepsze zawody
Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 15, 1:18 pm, "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
wrote:

> Oooo, masz słabe wiadomości o ilości wyjeżdżających policjantów. Wyjeżdżają
> i to masowo. Jak myślisz, skąd ostatnio tyle policyjnych i ABW-owskich
> wpadek? Rozmawiałam z pewnym policjantem na temat samobójstwa byłej pani
> minister na oczach funkcjonariuszy. Na moje : - Ale skąd oni mogli wiedzieć,
> że broń będzie w łazience? - odpowiedział - bo większość ludzi ma schowki
> na broń w łazience. Oczywiście, uzasadnił dlaczego.

To Ty badz laskawa uzasadnic czy w powszechnym odbiorze spolecznym
bardziej uciazliwe sa owe postulowane niedobory super-
wykwalifikowanych policjantow czy tez udreka w kontaktach ze sluzba
zdrowia.

> Żeby posiąść taką wiedzę, trzeba mieć ładnych parę lat stażu. Ale tych ludzi
> w Polsce się nie chce. Strajkować nie mogą - po cichu odchodzą ze służby i
> wyjeżdżają.
>
> Nie muszę dodawać, że ów - były już - policjant mieszka na Wyspach.

A cz na owych wyspach pracuje jako policjant? Jako zywo jestes w
stanie leczyc sie w UK u polskojezycznego lekarza ale zdziwila bys
mnie bardzo gdybys usilowala argumentowac iz znaczacy procent polskich
policjantow zatrudnianych jest w GB poza rozpracowywaniem
przestepczosci wsrod polskich emigrantow. Policjant tak jak psychiatra
jest zanurzony w jezyku i kulturze. Myslisz ze policjant z Jasla
bedzie sie nadawal jako sledczy w dzielnicy pelnej Pakistanczykow?
Prawo brytyjskie tez takie jakby rozne od polskiego a wyrostki
robaczkowe jakby takie same.

> Mogliby wyznaczyć swojemu ministrowi półroczny czas oczekiwania w kolejce na
> zabieg. Jak wielu innym.

No prosze. To komitet strajkowy pod wodza Bukiela jest odpowiedzialny
za rozpiske zabiegowa w rzadowej klinice. Jakies poszlaki chocby na
udowodnienie owej smialej tezy?

45. Data: 2007-06-15 14:04:45

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> ze niby jak zaczna zarabiac po 7 tys w szpitalu to nie beda zasuwac na
> 2-3-4 etaty? i przestana przyjmowac niezliczonej liczby pacjentow w
> praktykach pryawtnych ?pokaz mi kogos kto w 10 minut zarabia 100 zł za
> wizyte.

czyli sugerujesz, że praca na dwa etaty sprawia mi orgiastyczną przyjemnośc
a nieprzespane noce na dyżurach (nie liczonych do czasu pracy) to dla mnie
wspaniała przygoda, za którą zresztą, zdaniem niektórych mędrców, w ogóle
nie należałoby mi płacić ?

rozumiem, że to żart ?

chcę pracowac na JEDNYM etacie i z tego etatu móc utrzymać rodzinę nie będąc
ZMUSZONYM do tyrania w dodatkowych zajeciach po to tylko aby opłacić
rachunki i przeżyć do pierwszego
chcę się dokształcać, do czego zresztą przymusza mnie ustawa nie określając
niestety skąd mam brać na to pieniądze (zerknij ile kosztują jakiekolwiek
kursy)
chcę zrobić specjalizację, ale na razie nawet nie mogę jej otworzyć bo nie
mam możliwości opłacić obowiązkowych kursów specjalizacyjnych i kosztów z
nimi związanych z własnej pensji

czy to tak trudno pojąć ?

Dominik

46. Data: 2007-06-15 15:04:59

Od: Hesia <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) pisze:

> Proponuję odwrotnie. Niech noszący cegły wezmą się za leczenie. Skoro to
> taki zawód, wymagający powołania, to z pewnością znajdzie się wielu
> powołanie czujących.

no i tak tez sie stalo. wobec strajku lekarzy kazdy sam sobie doktorem

mentalnosc lekarzy polskich : jestem bogiem, reszta swiata to smiec.

--
Hesia
[WRO-tka]

47. Data: 2007-06-15 15:09:11

Od: Hesia <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik pisze:

> [...]
> wspaniała przygoda, za którą zresztą, zdaniem niektórych mędrców, w ogóle

tobie osobiscie nikt nie sugeruje (przynajmniej ja). my tu generujemy ;)
praca nie jest przyjemna ale pieniadze juz tak

> [...]
> mam możliwości opłacić obowiązkowych kursów specjalizacyjnych i kosztów z

nie, bo nie jestes sam. nie tylko grupa lekarzy ma takie marzenia.

--
Hesia
[WRO-tka]

48. Data: 2007-06-15 15:11:49

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana pisze:
,skoro denerwuja
> lekarza ludzie /dzieci to niech zamknie sie w laboratorium i obcuje z
> bakteriami a nie pcha sie do pzrychodni.
> kazdy zarabiac by chcial wiecej.
> p.

A czy Ty myslisz, ze zamknieci w laboratorium i obcujacy z bakteriami
zarabiaja wiecej? Zarabiaja mniej o dobre 30% na dzien dobry niz lekarze.
Wiec mysle, ze lepsza propozycja byloby obcowanie z cegla :)

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

49. Data: 2007-06-15 15:59:47

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powołanie to można do wojska dostać.

chyba wezwanie do stawienia se przed komisja lekarska.
powolanie mozna poczuc.
p.

50. Data: 2007-06-15 16:09:57

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspaniała przygoda, za którą zresztą, zdaniem niektórych mędrców, w ogóle

nie wiem co sprawia ci przyjemnosc i nie chce sie w to wgłębiac :-)

skoro dyzur jest nocny to chyba logiczne jest ze nie idzies ztam aby
spac ,prawda?

a bywa i tak ze lekarze spia cala noc bo nic sie nie dzieja,prawda?

w fabryce na tasmie spac nie mozna a placone nie musi byc tak oczywiste.

> chcę pracowac na JEDNYM etacie i z tego etatu móc utrzymać rodzinę nie będąc
> ZMUSZONYM do tyrania w dodatkowych zajeciach po to tylko aby opłacić
> rachunki i przeżyć do pierwszego

czyli jelsi dostana lekarze 7 tys nie beda przyjmowac w 3 innych
miejscach ? juz to widze.po co miec 7 skoro mozna miec 17 tys. bez kas
fiskalnych.

a zarabiajacie ile chceie ale sprawiedliwie i uczciwie.

> [...]

> mam możliwości opłacić obowiązkowych kursów specjalizacyjnych i kosztów z

alez skad ja to rozumiem,tez chce sie doksztalcac ,nikt za kursy mi nie
placi i tobie tez nie .

w pewnych zawodach trzeba sie z tym liczyc i skoro cos komus w tej
sprawie nie odpowiada niech strajkuje ale bez szkody dla pacjentow.
albo niech zostanie pomocnikiem murarza i zarabia 2,5 tys.
w koncu to tez zawod i tez trzeba sie go nauczyca ze krocej no coz ,nie
kazdy musi byc lekarzem /murarzem.

pisze raz jeszcze :nie żałuje wam ale taka droga wybraliscie.
no i nie podoba mi sie sposob strajku bo uderza w pacjentow.
p.

magnes i wapn-nie brac razem?
podwyszone ASO-o czym swiadczy?
Lekarz pierwszego kontaktu - pytanie o zapisanie ;]
Zawroty głowy
o ile cukrzyca skraca zycie?