kurwa mac

31. Data: 2007-06-15 12:23:27

Temat: Re: kurwa mac
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iq4wmaa40hsn.dlg@always.coca.cola...

> Powołanie to można do wojska dostać.

oj, nie kazdy ;-)

--
Hesia
[WRO-tka]

32. Data: 2007-06-15 12:26:04

Temat: Re: Re:
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości
news:f4sjib$7co$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Lekarze powinni masowo zwolnić się z pracy i zatrudnić
> na godziwych warunkach a nie chodzić po ulicy.

zastanawia mnie jedno...
kogo w ciezkiej sytuacji materialnej stac na deklaracje zwolnienia sie z
roboty.
o czyms to swiadczy, prawda?
czemu tylu lekarzy nie boi sie straty pracy ???????

--
Hesia
[WRO-tka]

33. Data: 2007-06-15 12:29:40

Temat: Re: gorsze i lepsze zawody
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:f4u02f$evs$1@inews.gazeta.pl...

> Mogliby wyznaczyć swojemu ministrowi półroczny czas oczekiwania w kolejce
na
> zabieg. Jak wielu innym.

a byla taka szansa... nie zyczac nikomu zle ;-)

--
Hesia
[WRO-tka]

34. Data: 2007-06-15 12:44:34

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W"

> Wiesz co, Harry, próbujesz przy pomocy gładkich słów i wyświechtanych
> sloganów udawać, że nie wiesz, o czy pisze Dominik w swoich poście i
> sprytnie pomijasz istotę wypowiedzi poprzednika.
>
> Taki jesteś szlachetny? Nie brakuje Ci intelektu? To jaki problem dostać
> się na studia medyczne, poświęcić na swoją edukację około 13 lat (na
> "dzień dobry", bo zapewne wiesz, że lekarz ma OBOWIĄZEK ustawicznego
> kształcenia), a potem podjąć tę szlachetną pracę za podłe pieniądze i żyć
> ideą?

To co tutaj napisałaś dotyczy nie tylko Lekarzy.
To problem całego kraju jakim jest Polska.
Nie tylko lekarz studiuje i nie tylko on ma obowiązek ustawicznego
kształcenia.
Teraz w Polsce wszyscy żyją tematem strajku lekarzy.
Tak naprawdę to ten cały kraj kwalifikuje sie do strajku generalnego.
I dotyczy to większości zawodów, bo większość w Polsce zarabia grosze.
Zupełnie nie ma znaczenia czy kasy ma malo lekarz, czy jak tutaj ktoś
nieładnie napisał "pól idiota noszący cegły na budowie"
Ale chyba każdy rozsądny człowiek zdaje sobie sprawę z tego, ze strajk nic
nie da, bo nie ma kasy ani dla lekarzy, ani dla nikogo.
Nie da sie tych spraw załatwić z dnia na dzień, potrzebne sa kompromisy.
Nie ma sie co żołądkować bo to niestety nic nie da.

> Czym różni się polski lekarz od lekarza niemieckiego, szwedzkiego czy
> angielskiego, którzy pracując w jednej placówce normalną ilość godzin żyją
> na przyzwoitym poziomie i są godziwie wynagradzani?

Pytasz czym sie rożni ?
Napisze Ci, ze niczym tylko tym, ze żyje i pracuje w Polsce a nie Niemczech,
Szwecji etc....
Wyjście z tego impasu jest dwojakie.
Albo czekać na lepsze czasy, które mogą nigdy nie nadejść.
Albo zostawić ten kraj wyjechać i żyć normalnie.
Nic nie możemy poradzić na to ze dane nam było żyć w czasach kiedy w Polsce
jest żałosna bieda, i totalne bezrządzie juz od lat.
Bron Boże nie jestem z tych co namawiają do rzucania swojej ojczyzny i
wyjazdu cholera wie gdzie.
Ale ktoś kto nie potrafi pogodzić sie na co dzień z tym ubóstwem musi cos
zrobić.
Gwarantuje Ci, ze nic nie wskóra strajkiem bo to rozwiązanie jest tylko
połowiczne.

Pozdrawiam
Cancer
P.S Wyjechałem z tego chorego kraju jakiś dobry czas temu, żyje mi sie
godnie i z ochota patrzę w przyszlosc.

35. Data: 2007-06-15 12:46:40

Od: "kretozol" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem się rozpisać i wypowiedzieć na temat strajków lekarzy -
> oczywiście
> negatywnie. Szkoda mi jednak nerwów i nie chcę zaczynać dyskusji.
> Wstydzilibyście się. Tak szlachetny zawód, wymagający powołania, a
> zachowujecie się jak buraki czasami.

zawód jak każdy inny, ani mniej ani bardziej szlachetny - nie wymaga żadnego
powołania - powołanie to do wojska albo w seminarium ;-)

Mój ojciec sam tego doświadczył, a ja
> niestety przy tym byłem. To co widzę w placówkach państwowych przechodzi
> ludzkie pojęcie. Ojciec płaci 2500 rocznie na służbę zdrowia, praktycznie
> nie choruje, idąc raz na rok do lekarza został potraktowany jak pies.
> Pasjonuję się medycyną, od zawsze chciałem być lekarzem, ale los dał mi
> wykształcenie w innym kierunku. Patrząc na to nie żałuję, że nie należę do
> Waszej grupy. Pomagam ludziom jak mogę, gdyby czas się cofnął to
> poszedłbym na AM i za psi grosz leczył ludzi.

a tam gadanie...

Podziwiam prawdziwych lekarzy, którzy
> leczą z chęci pomocy, z chęci dotrzymania przysięgi, którą każdy z Was
> składał, którzy nie strajkują. Nie zasługujecie na te podwyżki i tyle.

zasługują - biorąc choćby pod uwagę ciężar spoczywającej odpowiedzialności

> Więcej byście zdziałali pracując dwa razy lepiej i nagłaśniając sprawę,
> niż w ten sposób. Tak to 3/4 społeczeństwa Was nienawidzi, a Wasz
> autorytet (i tego zawodu) sięgnął bruku. Dobry lekarz jak przy okazji chce
> zarobić, to znajdzie sposób i to zrobi. Zły lekarz potrafi tylko narzekać
> i chodzić po pasach, utrudniając innym życie...

nie to nie tak - pracodawcą lekarzy jest pośrednio państwo - jako że państwo
ma daleko w poważaniu lekarzy i normalną rozmową, działaniami nie można nic
zdziałać lekarze sięgają po radykalne środki.

Żałosne. Mam nadzieję, że nikt Wam nie
> zapłaci za te dni, w które strajkujecie... EOT z mojej strony, bo i tak za
> bardzo się rozpisałem.
> Mam tylko nadzieję, że przypomnicie sobie czasy, kiedy po zdanym egzaminie
> na AM, pierwszy raz szliście na zajęcia. Jak byliście z tego dumni. Jak
> pierwszy raz uratowaliście komuś zdrowie czy życie. Jak pierwszy raz
> pacjent uścisnął Wam dłoń i szczerze, ze łzami w oczach podziękował. Nie
> ma pieniędzy, które mogą zrekompensować te uczucia... i wiem, że ich nie
> zapomnieliście. 90% z Was poszło na medycyne z powołania, a nie dla kasy.

prawdziwy lekarz to wg ciebie przymierający głodem samarytanin -
dokształcający się za wyżebrane po pracy pieniądze - nie posiadający broń
boże rodziny - 24 h/dobe gotowy do niesienia Ci pomocy i podania za darmo
apapu jak boli głowka.

pzdr

36. Data: 2007-06-15 12:47:26

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia <h...@i...pl> napisał(a):

> a debil to juz nie musi godnie zyc ?

Nawiasem mówiąc - nie ma się co dziwić podejściu wielu lekarzy do pacjentów,
skoro ma się ich za debili... Nie szanujemy siebie nawzajem - i to też jest
problem. Wyobrażam sobie przemówienie Busha zaczynające się od słów -
Szanowni debile i inni podatnicy!

I jeszcze jedna złośliwa myśl - każdy lekarz może od jutra zacząć nosić
cegły. Skoro to taka intratna fucha - czemu nie?

Ania

37. Data: 2007-06-15 12:51:44

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff"

> Ach ta optymalna obiektywnosc:) Olus chyba nie za mna na ta grupe sie
> przeniesliscie?;)

Nieee Jurek ich tu zwołał bo juz bokami robi, i KF mu w szwach pęka -))))

Pozdrawiam
Cancer

38. Data: 2007-06-15 13:04:07

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer napisal:

> Nieee Jurek ich tu zwołał bo juz bokami robi, i KF mu w szwach pęka -))))

Serdecznie witam w Kf Jurka:)

Pozdrawiam rownie serdecznie.

39. Data: 2007-06-15 13:09:23

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(-a):
> I jeszcze jedna złośliwa myśl - każdy lekarz może od jutra zacząć nosić
> cegły. Skoro to taka intratna fucha - czemu nie?

Proponuję odwrotnie. Niech noszący cegły wezmą się za leczenie. Skoro to
taki zawód, wymagający powołania, to z pewnością znajdzie się wielu
powołanie czujących.

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

40. Data: 2007-06-15 13:09:42

Od: "kretozol" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BZDURA, TOTALNA BZDURA! "Medycyna to dziedzina zawodowców" - tak mówi
> osoba zadufana w sobie, i w swoim zawodzie.

uwielbiam to co robie, czy to znaczy że mam to robić za darmo????!!!! moja
dziedzina to też dziedzina zawodowców - co nie znaczy że jestem w sobie
zadufany, a za swoją dobrą pracę żądam dobrego wynagrodzenia - nie ma w tym
nic złego ani dziwnego - jest to normalność
jestem jakby nie patrzeć ślusarzem ;-)

pzdr

magnes i wapn-nie brac razem?
podwyszone ASO-o czym swiadczy?
Lekarz pierwszego kontaktu - pytanie o zapisanie ;]
Zawroty głowy
o ile cukrzyca skraca zycie?