gorzka czekolada

1. Data: 2008-10-29 21:51:17

Temat: gorzka czekolada
Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej i już.
Poratujcie, co można z tym zrobić?

--
FortArt
www.wikipasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia on-line

2. Data: 2008-10-29 22:05:37

Temat: Re: gorzka czekolada
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Oct 2008 22:51:17 +0100, Artur Fortuna napisał(a):

> Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
> wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej i już.
> Poratujcie, co można z tym zrobić?

łał! Ciasto Boskie z gruszkami!!!!

3. Data: 2008-10-29 22:08:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Oct 2008 23:05:37 +0100, Ikselka napisał(a):

> łał! Ciasto Boskie z gruszkami!!!!

...A u nas dają także mleczną - w sumie 3 rodzaje czekolady w pakiecie, w
tym 2 tabliczki gorzkiej, więc wykorzystuję j.w. :-)
Chyba niedługo znów mąż pójdzie "na odsysanie" - ja się boję, ale on chodzi
systematycznie, taki jest megapozytywny ;-) Kurczę, żeby chociaż inne te
czekolady dawali, a nie Wedla - Wedel jest do niczego :-(

4. Data: 2008-10-29 23:05:08

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.Reply-To.pl> napisał w
wiadomości news:gealqi$uv7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
> wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej
i już.
> Poratujcie, co można z tym zrobić?

Dolej dobrego wina, słodzonego mleka skondensowanego i zrób fondue.
Albo polewę do lodów. Albo masę do andrutów.

5. Data: 2008-10-29 23:28:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Oct 2008 00:05:08 +0100, lemonka napisał(a):

> Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.Reply-To.pl> napisał w
> wiadomości news:gealqi$uv7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> i już.
>>
> Dolej dobrego wina, słodzonego mleka skondensowanego i zrób fondue.

Fondue to raczej mało słodkie bywa... a już mleka i czekolady tam nie
uświadczysz.

6. Data: 2008-10-30 07:41:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Fondue to raczej mało słodkie bywa... a już mleka i czekolady tam
nie
> uświadczysz.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=fondue+czekolado
we&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

--
Pozdrawiam - Aicha (i znikam w krainie rutyny)

7. Data: 2008-10-30 08:04:17

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Artur Fortuna napisał(a):

> Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
> wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej i już.
> Poratujcie, co można z tym zrobić?

Francuski tort czekoladowy, wyśmienita rzecz. Niestety przepisu nie
podam, wywędrował z domu razem z książką :/ Ale może znajdziesz w sieci.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

8. Data: 2008-10-30 08:34:55

Od: Malgosia Kozicka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna wrote:
> Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
> wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej i już.
> Poratujcie, co można z tym zrobić?

zawsze można rozdać tym co lubią ;) Ja lubię:)))

A jak nie to może, brownie czy inne ciasto czekoladowe.Przepisów pełno w
sieci.

M.K.

9. Data: 2008-10-30 09:45:29

Od: DuzyMis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poratujcie, co można z tym zrobić?

Mus czekoladowy

Duży Miś

10. Data: 2008-10-30 10:24:41

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna pisze:
> Już mam ze 6 tabliczek gorzkiej czekolady, a przy każdej wizycie u
> wampirzyc dochodzą nowe. Na "surowo" nie zjem, no nie lubię gorzkiej i już.
> Poratujcie, co można z tym zrobić?

Czekolade na goraco - w najprostszej wersji zagotowac z mlekiem. Na taka
pogode jak znalazl :)

th

Re: Pigwa, a własciwie jezyny
Re: Pigwa
Re: Pigwa
Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
Jaki zestaw garnków kupić ? Berghoff, HOFFBURG ?