gotowanie na gazie czy elektryczne?

21. Data: 2006-09-15 12:35:48

Temat: Re: gotowanie na gazie czy elektryczne?
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 Sep 2006 01:56:16 -0700, na pl.rec.dom, u...@g...pl napisał(a):

> [...]
> decyduje się na ogrzewanie prądem. Nakłady inwestycyjne dla
> ogrzewania elektrycznego są dużo mniejsze, możliwośc regulacji
> dużo większa, bezpieczeństwo dużo większe, a jednak większość
> stosuje ogrzewanie gazowe, co jest takim empirycznym dowodem na to że
> energia z gazu jest tańsza.
> Nie porównujemy tu innych sposobów, tylko gaz i prąd;-).
> Może zdanie powinno brzmieć tak: Z grupy domów ogrzewanych gazem i
> prędem większość stanawią ogrzewania gazowe.
> Albo jeszcze lepiej: W Polsce z grupy domów ogrzewanych gazem i
> prędem większość stanawią ogrzewania gazowe. ;-)

mit ten powoli obalaja tzw. panele grzewcze, okazuje sie ze przy ich
korzystaniu nie oplacalne staje sie ogrzewanie gazowe... panele maja po 500

22. Data: 2006-09-15 12:37:10

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Sep 2006 09:08:58 +0200, na pl.rec.dom, Sebcio napisał(a):

> Chcialem sie spytac czy tancze jest gotowanie wody np. 1l na gazie (z
> kuchenki domowej, gaz miejski, Warszawa) czy elektryczne (czajnik)?
> Chce troche zaoszczedzic na rachunkach
> pozdro Sebcio

jesli nalac wody do kubeczka przykrytego pokrywka (dla jednej osoby) i
postawic na gazie to taniej wyjdzie niz wlaczanie 0,3 l w czajniku na prad

23. Data: 2006-09-15 17:45:42

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialem sie spytac czy tancze jest gotowanie wody np. 1l na gazie (z
> kuchenki domowej, gaz miejski, Warszawa) czy elektryczne (czajnik)?
> Chce troche zaoszczedzic na rachunkach
> pozdro Sebcio

Rób tak żeby zarobić a nie oszczędzić.
Tomek

24. Data: 2006-09-21 21:52:48

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem kiedys w przypływie nowoczesności czajnik elektryczny Mamie.
Rachunki za prąd wzrosły niepomiernie (bo Mama nie zostawiała niepotrzebnie swiatła w
łazience itp.), za gaz
niezauważalnie zmalały (duzo gotowała, a w cenie gazu jest spora opłata stała).
Zlikwidowalismy ten czajnik elektryczny i wrócilismy do gazu.
No ale to było przy budżecie emerytki.
Studencki może byc podobny.
JaC

It has removed 1996 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Szukam fachowca
muszki - problem
pomysl na drzwi