gourmet tour de Berlin

1. Data: 2002-01-13 19:18:37

Temat: gourmet tour de Berlin
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

UFF,

wróciłem właśnie z dziećmi z objazdu najlepszych restauracji Berlina.
Entree odbyliśmy w McDonald, zwane przez nas żółtymi półdupkami. Starszy
zjadł McChicken, był wyśmienity. Frytki trochę blade, ale keczup i majonez
ala Waldorf Astoria. Młodszy zadowolił się cheeseburgerem i kolą. Kola była
słodka i bez lodu, cheeseburger był chrupki i smakowity. Ja wciąłem McRib.
Sos trochę zbyt "dymny", ale ogólnie OK. Następny był Burger King. Tutaj
tylko frytki z majonezem dla starszego oraz toaleta dla wszystkich. Ocena
5.7 (stopnie jak w jeździe figurowej). Następny był KFC. Kupiłem parę
kawałków classic oraz hot wings. Ocena -10 w skali od 0-6. Po powrocie do
domu zużyłem 1 Magenbitter, kieliszek Jägermeistra oraz kieliszek
wytrawnej wiśniówki (tej od fondue). Już powoli przechodzi. Kawałek panady
dałem psu, ale zwymiotował od razu. Nie dziwię się.

A wszystko przez to, że nas do kina na Lord of the Rings nie wpuścili.

Nigdy więcej KFC!

Waldek

1. Data: 2002-01-13 19:33:37

Temat: Re: gourmet tour de Berlin
Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1smh0$447$05$...@n...t-online.com...
> UFF,
>
> wróciłem właśnie z dziećmi z objazdu najlepszych restauracji
Berlina.
> Entree odbyliśmy w McDonald, zwane przez nas żółtymi półdupkami.
:))))))))))))))
Rozumiem ze te najlepsze to z punktu widzenia dzieci :)

> A wszystko przez to, że nas do kina na Lord of the Rings nie
wpuścili.
Takie kolejki? Wspolczuje - sama czekam na polska premiere jak
kania dzdzu :)

> Nigdy więcej KFC!
Eeeee stripsy i kukurydza na kolbie sa OK :)
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-01-13 19:43:26

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Entree odbyliśmy w McDonald, zwane przez nas żółtymi półdupkami. ......
> A wszystko przez to, że nas do kina na Lord of the Rings nie wpuścili.
-----------------
Skad ja to znam. Podroze z nieletnimi, nagle napady glodu nieletnich, napotkane
restauracje za luksusowe t zn bezhamburgerowe, no i konczylo sie na tych
zoltych poldupkach lub Burger King. Jedeno nieletnie jest fanem McDonalds,
drugie Burger King. Na szczescie nieletnie rosna i mam nadzieje, ze w lutym w
Hiszpanii bede mogla zjesc paelle a niekoniecznie zadowalac sie gazpacho z
papierowego kubka u papy Donalda.

1. Data: 2002-01-13 22:38:33

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Berlina.
> :))))))))))))))
> Rozumiem ze te najlepsze to z punktu widzenia dzieci :)
tak jest!

> wpuścili.
> Takie kolejki? Wspolczuje - sama czekam na polska premiere jak
> kania dzdzu :)
nie kolejki, tylko dozwolone od 12 lat i za cholerę nie dało się przekonać
personelu, że to ja jestem odpowiedzialny za wychowanie i wiem, co dzieci
mogą przetrawić, a co nie. Książkę Tolkiena przeczytali, z Teodorem Fontane
i Goethem nie mają problemów, ale mają 7 i 9 lat i niestety na tyle
wyglądają. To są koszty/problemy mieszkania w Niemczech.

Nic to, spadam do łóżka, jutro pracować trzeba.

Waldek

1. Data: 2002-01-13 23:35:33

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

napisał:a1t27r$fu1$06$...@n...t-online.com...
> tak jest!
Skad ja to znam :)

> [...]
tyle
> wyglądają. To są koszty/problemy mieszkania w Niemczech.
U nas pewnie tez by nie wpuscili, to jeden problem. Drugi to to,
ze wszystkie kopie na Polske ida z napisami wylacznie...na lektora
albo dubbing dystrybutorowi szkoda kasy (pacany), a moje dziecko
ma lat 8 i ani angielskiego na tyle jeszcze nie zna, ani nie czyta
(chyba?) dosc szybko zeby wytrzymac.... chociaz pewnie sprobujemy.
Co do kosztow mieszkania w Niemczech... ciesz sie ze to nie Stany
:) Byloby gorzej :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-01-13 23:49:19

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> wrote in message
> [...]
> dałem psu, ale zwymiotował od razu. Nie dziwię się.
>
> A wszystko przez to, że nas do kina na Lord of the Rings nie wpuścili.

No nie!!! To wszystko dlatego, ze powinniscie pozostac przy jednym :))))
A film jest super, napewno by Wam nie zaszkodzil :)). Wybierzcie sie
w przyszly weekend.
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2002-01-14 09:10:58

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzoku, a byles na Zielonym Tygodniu? Polskie stoiska nawet grube ryby
odwiedzily. Chetnie wybralbym sie ale dzisiaj postarzala mi sie zona i musze
ja czyms smacznym i tuczacym pocieszyc. A noz widelec przytyje i bedzie sie
z kim kochac...

Irek

1. Data: 2002-01-14 09:21:04

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> No nie!!! To wszystko dlatego, ze powinniscie pozostac przy jednym :))))
> A film jest super, napewno by Wam nie zaszkodzil :)). Wybierzcie sie
> w przyszly weekend.

no tak, tylko do którego kina wpuszczą?

Waldek

1. Data: 2002-01-14 11:21:29

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a1uakq$llf$05$...@n...t-online.com...
> [...]
zona i musze
> ja czyms smacznym i tuczacym pocieszyc. A noz widelec przytyje i
Irku drogi, za te ostatnie 2 zdania lubie Cie coraz bardziej :)

Magda
(zdecydowanie "szczupla inaczej")

1. Data: 2002-01-14 11:32:29

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> [...]
> ja czyms smacznym i tuczacym pocieszyc. A noz widelec przytyje i bedzie sie

nie byłeś. Jakoś mnie to nie bawi. 11EUR od mordy, aby trochę w tłoku
połazić, to wolę szóste piętro KaDeWe, supermarkt eo i Vinh Loi. Obejrzę
sobie tam żarcia ile chcę, kupić mogę, a ceny dużo niższe.

Waldek

B A S S E T T (2xT)
noz - powinien byc ostry jak zyletka - doslownie
czy ktos z Was pamieta zulik ?
Przepraszam za pomylke!!!!
Grzybowe smakołyki - polecają miłośnicy grzybów