grill

1. Data: 2001-06-01 20:23:42

Temat: grill
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

jakie macie ulubione rzeczy z grilla, jakbyście mogli coś podesłac to bym
sie bardzo ucieszyl, bo musze zrobic kilka rzeczy na roznych imporezach i
nie za bardzo sie cokolwiek moze powtarzac

pozdrawiam busek

oczywiscie z gory dziekuje

*Absurd to przekonanie sprzeczne z twoimi poglądami*

1. Data: 2001-06-02 09:40:07

Temat: Re: grill
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest to pytanie zawdowca? tzn czy te imprezy będą komercyjne ?
pozdr. Alex

Użytkownik "busek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2001-06-02 11:11:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie bardzo ucieszyl, bo musze zrobic kilka rzeczy na roznych imporezach i
> nie za bardzo sie cokolwiek moze powtarzac

A może banany pieczone... hmm... to już na deser... ;-)
http://jduszczynska.republika.pl/_private/pieczone_b
anany.htm

A mięcho to wiesz jakoś zamarynować, a potem upiec nie robiąc z niego
podeszwy ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-02 20:25:43

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>jakie macie ulubione rzeczy z grilla

Ja lubie taka marynate tylko,ze to na wolowa padlinke wiec nie wiem czy sie
przyda
Marynata do "arracheras"
piwo- ze trzy szklanki
soku z zielonych cytrynek pol szklanki
oliwy cwierc szklanki
octu winnego 2 lyzki
duza cebula drobniutko posiekana
czosnek zgnieciony na paste(duuzo)
1 lyzeczka mielonego kminku
1 lyzeczka cayenne
1 lyzeczka soli
1 lyzka grubo zmielonego pieprzu

Zamiast swiezej cebuli i czosnku mozna
dodac suszona wersje w proszku ze 2 lyzki cebuli i czosnku do smaku.Mozna tez
dodac soku pomaranczowego i skorki z pomaranczy.
W te marynate wkladamy na pare godzin skirt steak-moze ktos pomoze jak to sie
nazywa po polsku bo ja niestety nie mam pojecia o polskich nazwach miesa :-(
Jest to typowe grillowanie po meksykansku.Na grill mozna tez wrzucic mlode
cebulki z odcietym szczypiorem i podgrzac kukurydziane tortillas.Bierzemy
tortille,na to miesko,guacamole albo salsa czerwona albo "pico de gallo"
(przypomina salatke),troche fasolowego puree,skrapiamy jeszcze zielona cytrynka
i konsumujemy popijajac piwem,margarita albo napojem ze swiezego arbuza "agua
de sandia".
Dotka

1. Data: 2001-06-03 08:29:10

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest to pytanie zawdowca? tzn czy te imprezy będą komercyjne ?
> pozdr. Alex

Witam serdecznie

te impry beda komercyjne ale niestety nie dla mnie,

pozdrawiam busek

1. Data: 2001-06-03 13:27:53

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> Witam serdecznie
>
> te impry beda komercyjne ale niestety nie dla mnie,

No dobrze, to powiem tak: żeberka i karkówka to standardy więc pomijam
ale - pierś indyka w marynacie jogurtowej , polędwiczki wieprzowe
nadziewane rokpolem, hamburgery z plastrem cebuli w środku, pstrągi w
ziołach. Poza tym bezmięsne -
-pieczarki w marynacie ziołowej, pomidory z fetą i bazylią, bakłażany
nadziewane, czosnek pieczony w folii, a na deser pieczone jabłka
nadziewane, banany z pralinąmigdałową, lub szaszłyki owocowe z Grand
Marnier.
Powiedz co byś chciał bo wszystkiego to mi się klepać nie chce
pozdr.Alex
"Odkrycie nowego dania większym jest szczęściem dla ludzkości niż
odkrycie nowej gwiazdy."
Anthelme Brillat-Savarin

1. Data: 2001-06-09 16:42:28

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

l...@a...com (Lilibell555) wrote:

>W te marynate wkladamy na pare godzin skirt steak-moze ktos pomoze jak to

Skoro juz mowa o marynacie to ja osobiscie marynuje mieso nawet przez kilka
dni (oczywiscie w lodowce). Jest znacznie bardziej kruche i jest pyszne.
Jesli marynuje sie poledwice to mozna miec dodatkowo pewnosc, ze bedzie
miekka niezaleznie od tego ile sie ja pozniej grilluje. Wolowina tez po
takim marynowaniu bedzie miekka i krucha ale tu juz trzeba uwazac aby z
jednej strony nie wysuszyc a z drugiej aby byla dopieczona. Poledwice mozna
jesc nawet surowo wiec nie ma obaw.

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| ICQ UIN: 59825820

1. Data: 2001-06-12 15:27:31

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik busek <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9
f8uii$ncg$...@n...tpi.pl...
>Witam serdecznie
>
> jakie macie ulubione rzeczy z grilla, jakbyście mogli coś podesłac to bym
> pozdrawiam busek

Najszybsza i najprostrza moja marynata na grilll wlasciwie nadajaca sie i do
kotletow z karkowki i do skrzydelek i nawet do warzyw...
to skropic miesiwko olejem , nastepnie mocno skropic sosem sojowo- grzybowym
( firmy Tao Tao- taki bardzo ciemny, nie mylic z jasnym samym sojowym) i w
szystko mocno obsypac przyprawa Kamisa "Grill- przyprawa do mies" bez doda
tkow, bo Kamis jeszcze robi taka o smaku ziolowym i pikantna- nie probowalam
przez przywiazanie do tej pierwszej:)).Potem juz kilka razy obrocic miesko
aby sie zamarynowalo z wszystkich stron.Nawet nie trzeba na noc. Wystarczy
kilka godzin przed. Ta marynata jest tak smaczna ze po kazdym obroceniu ob
lizuje sobie palce zamiast myc:))))
Dzisiaj kupilam nowa porcje brykietu... czy na dniach
bedzie nad morzem padalo?

Jola L-L

zurek
Deser