grill elektr. ile wat

1. Data: 2007-04-24 17:04:40

Temat: grill elektr. ile wat
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
Dawno tu nie pisałam.
A teraz potrzebuję Waszej rady.
Planuję kupić grill elektryczny z płytą na którą można kłaść mięso, warzywa
a nawet owoce.
Ale ile WAT powinien mieć taki grill, aby koszt za energię był optymalny do
czasu pieczenia.
Oczywiście nie chciałabym długo czekać na efekt grilowania.
Jakie macie doświadczenia w tej sprawie?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2007-04-24 20:55:54

Temat: Re: grill elektr. ile wat
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a):
> [...]
> czasu pieczenia.
> Oczywiście nie chciałabym długo czekać na efekt grilowania.
> Jakie macie doświadczenia w tej sprawie?
Marne. Grill o mocy ~2-2.5kW _ledwo_ przypieka na swiezym powietrzu.
Zbyt dobre chłodzenie przewiewem jest. A pobór prądu ogromny (jak na
jedno gniazdko, włączenie równocześnie czegoś jeszcze i może "wywalić
bezpieczniki")

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2007-04-25 07:54:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> dobre chłodzenie przewiewem jest. A pobór prądu ogromny (jak na jedno
> gniazdko, włączenie równocześnie czegoś jeszcze i może "wywalić

To mnie zmartwiłeś :-(

Krycha

4. Data: 2007-04-25 08:51:26

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobre chłodzenie przewiewem jest. A pobór prądu ogromny (jak na jedno
> gniazdko, włączenie równocześnie czegoś jeszcze i może "wywalić

Używałem kiedyś gościnnie jakiegoś i mam całkiem odmienne zdanie. Moc pewnie
z 2kW i używaliśmy na powietrzu niewiele ponad połowę mocy.
Sprawdzał się bardzo dobrze, to nie to co brykiet ale mięso da się zrobić.

Tomek

5. Data: 2007-04-25 10:52:23

Od: "ALR" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasu pieczenia.
> Oczywiście nie chciałabym długo czekać na efekt grilowania.
> Jakie macie doświadczenia w tej sprawie?

Ja mam 2500W + termostat - termostat zbędny i tak trzeba jechać na max no i
odsłonic od wiatru :). Na szybkiego grilla OK, jak jest więcej osób lub
dłuższa impreza - rozpalam tradycyjny.

Pozdr.
Janusz

6. Data: 2007-04-25 16:11:13

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na loggi, fakt że doskonale osłoniętej, grilowałem bez przeszkód jakimś przenośnym
Tefalem, mocy nie pamietam, ale
ogromniasta nie była.
Odległość pomiędzy rurkami grzejnymi a mięchem to może 1-2 centymetry i
promieniowanie cieplne (podczerwone), a nie
grzanie jak "piec".
JaC

rysy na suficie
Lodówka w samochodzie