brak wentylacji

1. Data: 2007-04-23 21:00:34

Temat: brak wentylacji
Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was mial problem a jak tak to jak sobie poradzil z brakiem
wentylacji grawitacyjnej w mieszkaniu. Niestety mieszkam od niedawna w takim
mieszkaniu i nie da sie ukryc, ze zima wilgoc jest nie do wytrzymania.
Zamontowalem jeden wentylatorek ale to na razie tylko wentylacja wywiewna a
tu okna zmieniam, szczelne teraz bedą.... no i troche sie martwie co bedzie
w zimie.
czy waszym zdaniem wentylacja grawitacyjna jest konieczna? a jesli tak to
jak to zrobic, żeby mi zima calego ciepla nie wywialo???

2. Data: 2007-04-24 06:18:46

Temat: Re: brak wentylacji
Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obok mnie sadziedzi wybudowali kominy po zewnetrznej stronie budynku. Czyli
od kazdego mieszkania rura na dach i wszystko zabudowane regipsami. Wyglada
jak zwykly komin, tylko po zewnetrznej stronie budynku.

3. Data: 2007-04-24 13:09:39

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat przerabiany jakiś milion razy.
Otwórz okno i sprawdź czy masz ciąg, jeśli tak to masz odpowiedź na swoje
pytanie.

P.

4. Data: 2007-04-25 21:19:26

Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otwórz okno i sprawdź czy masz ciąg, jeśli tak to masz odpowiedź na swoje
> pytanie.

Otwieram jedno okno i nic. Otwieram drugie to przeciąg sie pojawia. Jak mam
sprawdzic ciąg przy jednym oknie. I co gorsza jakie z tego plyną wnioski??

regulacja temperatury w lodówce
Miska wisząca
podkłady kolejowe
Czyszczenie studni.