Miska wisząca

1. Data: 2007-04-22 14:25:11

Temat: Miska wisząca
Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie do osób posiadających miski wc wiszące. Planuje zakup
stelaza geberit lub grohe i teraz zastanawiam sie nad miską do niego.
niestety budrzet jest ograniczony. chciałbym sie zamknąc z miską do 500 PLN.
czy do tej ceny jest coś sensownego ? tak zeby nie utykało, nie chlapało i
wogóle.Do tego do kompletu niezbedna jest umywalka i chciałbym również deske
wolnoopadającą więc to imho w pewnym stopniu bedzie ograniczac wybór.
Chciałem prosić osoby posiadające takie zestawy o opinie czy polecają czy
wręcz przeciwnie swój zestaw.

Pzdr.

2. Data: 2007-04-23 15:44:04

Temat: Re: Miska wisząca
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

News napisał(a):
> [...]
> wolnoopadającą więc to imho w pewnym stopniu bedzie ograniczac wybór.
> Chciałem prosić osoby posiadające takie zestawy o opinie czy polecają czy

ja zakupilam z firmy Roca - miske Dama Senso z deska wolnoopadajaca -
ale wydasz wiecej bo sama deska to wydatek ok 350 zl plus miska z 500,
wiem ze z taka deska jest cos w Kole, musisz poszukac na necie bo nie
chce mi sie szperac w pamieci :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2007-04-23 17:47:09

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 22, 4:25 pm, "News" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
> wolnoopadającą więc to imho w pewnym stopniu bedzie ograniczac wybór.
> Chciałem prosić osoby posiadające takie zestawy o opinie czy polecają czy

Więcej zaoszczędzisz kupując mniej markowy stelaż.
Wszystko razem powino wyjść Ci w granicach 1000 zł.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-04-23 19:01:41

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

News napisał(a):
> [...]
> wolnoopadającą więc to imho w pewnym stopniu bedzie ograniczac wybór.
> Chciałem prosić osoby posiadające takie zestawy o opinie czy polecają czy

Ja posiadam stelaż hansgrohe i miskę Nova Top Pico. Ale deski
wolnoopadającej do tej miski nie dostaniesz.

Nie mam zastrzeżeń co do działania tego zestawu. Ale nie mam specjalnie
porównania do innych. Ten po prostu działa. Nic się nie zacina ani nie
zapycha. Ale my też raczej używamy go w wiadomym celu :)

Pozdrawiam
Krzysiek (Który własnie się dowiedział, że coś takiego jak deska
wolnoopadająca wogole istnieje. Czego to ludzie z głodu nie wymyślą :D)

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2007-04-23 19:25:26

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):
> Krzysiek (Który własnie się dowiedział, że coś takiego jak deska
> wolnoopadająca wogole istnieje. Czego to ludzie z głodu nie wymyślą :D)

mozesz sobie zafundowac tez deske podgrzewana albo system odswiezania
powietrza w muszli taki jak w Villeroy & Boch - Sunberry PurAir WC
http://www.daume-online.de/Z/dau/content/e102/e306/i
ndex_ger.html
;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

6. Data: 2007-04-23 19:42:04

Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzysiek (Który własnie się dowiedział, że coś takiego jak deska
> wolnoopadająca wogole istnieje. Czego to ludzie z głodu nie wymyślą :D)

wolnoopadające deski to nic. zobacz to
http://www.allegro.pl/item182857814_super_nowoczesna
_deska_sedesowa_z_bidetem_hit_.html

7. Data: 2007-04-23 20:16:19

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

News napisał(a):

> wolnoopadające deski to nic. zobacz to
> http://www.allegro.pl/item182857814_super_nowoczesna
_deska_sedesowa_z_bidetem_hit_.html

Chyba nie jestem na topie :O No ale każdemu według potrzeb :)

Pozdrawiam
Krzysiek (Z podziwu dla ludzkiej fantazji, to chyba dziś nie zasnę :D)

8. Data: 2007-04-24 07:34:16

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

Więcej zaoszczędzisz kupując mniej markowy stelaż.
Wszystko razem powino wyjść Ci w granicach 1000 zł.

ale stelaz jak zabudujesz to pozniej jak cos padnie bedzie klopot.
ja kupilem Geberita w promocji za 545 zł + 170 zł przycisk(chora cena:)
do tego miska wiszaca za jakies 300 zł(cersanit), z 50 zł za srubki, nozki i
jakies pierdoly.

pozniej juz tylko deska, ale to juz ceny rozne w zaleznosci od tego co kto
lubi.

koszt niewiele wiekszy niz 1000 zł wiec niewiem czy jest sens sie bawic w
jakies niepewne stelaze.

--
pzdr
piotrek

9. Data: 2007-04-24 08:31:46

Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stelaza geberit lub grohe i teraz zastanawiam sie nad miską do niego.
> niestety budrzet jest ograniczony. chciałbym sie zamknąc z miską do 500

obejżyj sobie serie Victoria z firmy Roca

> [...]
> wogóle.Do tego do kompletu niezbedna jest umywalka i chciałbym również
> deske wolnoopadającą więc to imho w pewnym stopniu bedzie ograniczac

no z ta deska to moze byc trudniej...
to konieczność czy zachcianka?

> Chciałem prosić osoby posiadające takie zestawy o opinie czy polecają czy
> wręcz przeciwnie swój zestaw.

ja mam wlasnie viktorie (2 miski i bidet) i nie moge słowa złego
powiedzieć...

10. Data: 2007-04-24 12:31:39

Od: DigTel <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem jakieś dwa miesiące temu, stelaż z Koła, z miską, przyciskiem,
deską, rurami karbowanymi do podłączenia - deska normalna (twarda),
stelaż z możliwością montowania w narożu. Do tego komplet śrub. Za
wszystko zapłaciłem 355zł, za to samo bez promocji musiałbym zapłacić
ponad 600. Może więc jeśli istnieje możliwość warto poszukać.

podkłady kolejowe
Czyszczenie studni.
Jaka kamere polecacie?
Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.
Malowanie dachu