podkłady kolejowe

1. Data: 2007-04-23 11:44:34

Temat: podkłady kolejowe
Od: "Marian" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
kolejowych?
pozdr

2. Data: 2007-04-23 13:49:22

Temat: Re: podkłady kolejowe
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 23, 1:44 pm, "Marian" <l...@p...onet.pl> wrote:
> Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
> kolejowych?

Możesz mi podarować, w zamian zrobię galerię ze zdjęciami z wyłożonego
tarasu a jak starczy to potrzebuję parę ścieżek zrobić ;-)

--
ZZ@private

3. Data: 2007-04-23 16:25:33

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
> kolejowych?

Widziałem, że ludzie stosują w ogrodach, ale według mnie to śmierdzi i jest
trucizną dla ziemi wokoło.

4. Data: 2007-04-23 19:32:35

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
> kolejowych?
> pozdr

Z podkładów kolejowych robi się podkłady pod tory kolejowe.
Najpierw są konserwowane najgorszym syfem, byleby się to nie rozłaziło.
Potem gnije to w ziemi przez lata i zbiera się na nich wszystko co wyleci z
pociągu - fekalia, oleje, smary, benzyna i inne najgorsze syfy.
Potem ludzie zabierają to na działkę albo palą tym w piecu.

Tomek

5. Data: 2007-04-23 20:24:03

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2007 21:32:35 +0200, "Tomek" <b...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
>pociągu - fekalia, oleje, smary, benzyna i inne najgorsze syfy.
>Potem ludzie zabierają to na działkę albo palą tym w piecu.

Gdzie można poczytać o piecach na beton? Pomóżcie! ;)

6. Data: 2007-04-23 20:32:33

Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
> kolejowych?
> pozdr
jak z drewnianych to sprobuj sobie tratwe zrobic. Na prawde mozna fajnie
spedzic czas nad woda. Moze pomost chociaz jakis????
Ale jak z betonowych to nie wiem. Wtedy tratwe olej.

Pozdrawiam
P.s. coraz tu weselej nie??

7. Data: 2007-04-23 23:03:45

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Bogacki <a...@i...pl> wrote:

> Ale jak z betonowych to nie wiem.

Tratwę do nurkowania?

> Wtedy tratwe olej.

Nie trzeba, ona już będzie...

J.

8. Data: 2007-04-24 07:31:22

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś ciekawe linki do informacji co można zrobić z podkładów
> kolejowych?

jesli chodzi o podklady drewniane to jest to traktowane jako odpady
niebezpieczne.
ogolnie straszny syf i dziadostwo. z tego co wiem to obrot uzywanymi
podkladami nie jest legalny. tzn kolej powinna to utylizowac.

moja rada to trzymac sie od tego syfu z daleka, bo ani to ladne ani zdrowe.

jesli chodzi o podklady betonowe to niewiem co z tym mozna ciekawego
zrobic:):):)

--
pzdr
piotrek

9. Data: 2007-04-24 07:42:16

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można poczytać o piecach na beton? Pomóżcie! ;)
>
> --

Mało wiesz, ludzie wszystko potrafią spalić. Nie pomyślałem, że ktoś będzie
targał do ogródka betonowe podkłady :)

Tomek

10. Data: 2007-04-24 14:33:12

Od: "Marian" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co kolejna osoba to bardziej zabawna:)

Osobiście miałem na myśli podkłady drewniane.
A pomysły bardziej w stylu:
http://www.muratordom.pl/pomysly-na-ogrod/podklady-k
olejowe-w-ogrodzie,6461_5202.htm

Nie zastanawiałem się nad fekaliami spadającymi na te podkłady, ale myślę że
jest to przegięcie mówienie, że od podkładów śmierdzi:)

Czyszczenie studni.
Jaka kamere polecacie?
Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.
Malowanie dachu
Przepraszam że znów o zmywarkach :)