Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.

1. Data: 2007-04-23 07:09:45

Temat: Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy podciągać w łazience i wc z prysznicem elektrykę pod kanały
wentylacyjne z opcją wstawienia
wentylatora elektrycznego, czy nie podciągać - może grawitacja da radę ?
Budynek 3-piętrowy, mieszkanie na 2-gim, oczywiscie osobne kanały.
JaC

2. Data: 2007-04-24 13:44:23

Temat: Re: Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.
Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości news:f0hlrq$bvo$1@news.wp.pl...
> [...]
> wentylatora elektrycznego, czy nie podciągać - może grawitacja da radę ?
> Budynek 3-piętrowy, mieszkanie na 2-gim, oczywiscie osobne kanały.

Witam

Ja jestem na etapie wykanczania wnetrza i mam podciagniete kable.
Mam juz kupione choc jeszcze nie zamontowane wentylatory.
W ubikacji z czujnikiem ruchu i wylacznikiem czasowym
w lazience (gdzie mam wanne z prysznicem) mam z czujnikiem wilgotnosci.

Mam mieszkanie na 1 pietrze w budynku 3 pietrowym.
Jesli beda jakies problemy zawsze moge zalozyc zwykla kratke.

Ryba

Malowanie dachu
Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Czy 5 lat gwarancji to dobry argument - AMICA
Akumulator Bosch 36V do elektronarzedzi???
malowanie balkonu