Jaka kamere polecacie?

1. Data: 2007-04-23 07:58:40

Temat: Jaka kamere polecacie?
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poniewaz zblizaja sie 40 urodziny mojego meza postanowilam sprawic mu fajny
prezent i pomyslalam o kamerze cyfrowej ;-)
Nie mam jednak pojecia co jest obecnie hot, na topie i jazzy wiec prosze o
pomoc. Zupelnie nie znam sie na tym a bardzo bym chciala aby moj maz byl
zadowolony. Czy mozecie doradzic cos?

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2007-04-23 08:33:43

Temat: Re: Jaka kamere polecacie?
Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoc. Zupelnie nie znam sie na tym a bardzo bym chciala aby moj maz byl

za to zależy od przedziałuy cenowego

3. Data: 2007-04-23 08:34:53

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za to zależy od przedziałuy cenowego
przepraszam za łamane literki ale jestem po drinku :)

4. Data: 2007-04-23 09:33:34

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 23, 9:58 am, "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote:
> [...]
> pomoc. Zupelnie nie znam sie na tym a bardzo bym chciala aby moj maz byl

Lepiej nie, tego typu prezenty mogą nie trafić w potrzebę
obdarowywanego.
Nie ma urządzenia które na pewno jest dobre dla wszystkich, bez
względu na cenę.
Profesjonalne kamery za kilka-kilkanaście kilo Euro nie mają
potrzebnych amatorom udogodnień, a z koleji typowo amatroskie
rozwiązania mają problemy z jakością i rozlicznym wyposażeniem jakie
jest bądź nie jest dostępne.
Kup mu lepiej Jagura, wersja sportowa - na pewno będzie się podobał bo
mężczyźni zwykle kolorem samochodu się nie przejmują (oczywiście jeśli
jest czarny).

--
ZZ@private

5. Data: 2007-04-23 10:09:46

Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW wrote:
> Witam,
> poniewaz zblizaja sie 40 urodziny mojego meza postanowilam sprawic mu fajny
> prezent i pomyslalam o kamerze cyfrowej ;-)

ja proponuje cos takiego np.:
http://allegro.pl/item187854349_kamera_dvd_hitachi_d
z_bx35e.html#photo

Generalnie kamerki, ktore nagrywaja od razu na plyte DVD i mozna to
potem odtworzyc w domowym odtwarzaczu. Tutaj podalem link do hitachi,
poniewaz znajomy ma taka kamere i chwali sobie. Ale jesli preferujesz
inne firmy, to tez na pewno znajdziesz teogo typu rozwiazania
(nagrywajace na DVD)

--
sh

6. Data: 2007-04-23 10:16:58

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie kamerki, ktore nagrywaja od razu na plyte DVD i mozna to potem
> odtworzyc w domowym odtwarzaczu.

ale jesli ma w domu komputer i bedzie chcial sie troche pobawic z
przetwarzaniem filmu to lepiej na kasetki miniDV
ja proponuje cos takiego http://www.max24.pl/?a=sklep.view&produkt=18331
glównie za jasny obiektyw f=1.2

7. Data: 2007-04-23 10:42:44

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> [...]

-Kup mu lepiej Jagura, wersja sportowa - na pewno będzie się podobał bo
-mężczyźni zwykle kolorem samochodu się nie przejmują (oczywiście jeśli

Wydaje mi sie ze znam potrzeby mojego ukochanego i czarny jaguar nie jest w
jego typie, a juz z pewnoscia nie wersja sportowa. Powod jest prosty - nie
kreca go male samochody ;-)

8. Data: 2007-04-23 13:44:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 23, 12:42 pm, "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote:
> [...]
> jego typie, a juz z pewnoscia nie wersja sportowa. Powod jest prosty - nie

No i sama widzisz, ale jestem zaj.. mundry, my go mniej znamy.
Pomóż więc trochę i powiedz co go kręci w zakresie fotografii i
filmowania, może wtedy coś się uda sensownego podpowiedzieć.
Ewentualnie od razu: alt.pl.rec.videokamery

--
ZZ@private

9. Data: 2007-04-23 14:32:44

Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW wrote:
[..]
> Wydaje mi sie ze znam potrzeby mojego ukochanego i czarny jaguar nie jest w
> jego typie, a juz z pewnoscia nie wersja sportowa. Powod jest prosty - nie
> kreca go male samochody ;-)

To kup sobie jakąś cholenie sexy bielizne, szpilki, opakowanie viagry
i kochajcie sie przez caly weeken w kazdej wymyslnej pozycji.
Możesz tez zaprosić jaką mlodsza kolezanke.

Na pewno sie ucieszy :)

Bambuś

10. Data: 2007-04-23 14:55:08

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 23, 4:32 pm, Bambus <b...@a...com> wrote:
> [...]
> i kochajcie sie przez caly weeken w kazdej wymyslnej pozycji.
> Możesz tez zaprosić jaką mlodsza kolezanke.

Ja bym pewny nie był. IMHO każdy facet powinien się cieszyć ze
sportowego czarnego Jaga, a ten niekoniecznie więc może i taka
rozrywka mu nie pasuje.

--
ZZ@private

Budynek 3-pietrowy, a sprawnosc wentylacji.
Malowanie dachu
Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Czy 5 lat gwarancji to dobry argument - AMICA
Akumulator Bosch 36V do elektronarzedzi???