Malowanie dachu

1. Data: 2007-04-23 06:26:40

Temat: Malowanie dachu
Od: Legato <y...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Własnie czeka mnie takie zadanie.

Dach przed laty kilkukrotnie malowany farbą olejną.

Teraz się łuszczy tak, że farba odchodzi płatkami.
Są też ślady korozji.

Jak dobrze przygotować powierzchnię pod malowanie i jakie
farby zastosować żeby dobrze zabezpieczyć dach na kilka lat.

Dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam
L.

2. Data: 2007-04-23 10:34:50

Temat: Re: Malowanie dachu
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie budowanie napisałem już wyczerpująco 16.04 o tym.
Nie słuchaj porad typu "podkład samochodowy a na to lakier", bo to jakieś
brednie. Ważne aby żywica farby nie wchodziła w reakcję z cynkiem (a ftalowa
reaguje, czego masz przykład na własnym dachu).
Jacek

3. Data: 2007-04-23 10:41:42

Od: Legato <y...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> brednie. Ważne aby żywica farby nie wchodziła w reakcję z cynkiem (a ftalowa
> reaguje, czego masz przykład na własnym dachu).

Dzięki

Nie zauważyłem postu.
Przeglądarka coś świrowała z wysyłaniem.

Teraz zobaczyłem posty które wcześniej wysyłałem a miałem komunikat, że
błąd serwera.

Sorki za spam.

L.

Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Czy 5 lat gwarancji to dobry argument - AMICA
Akumulator Bosch 36V do elektronarzedzi???
malowanie balkonu
farby wewnetrzne