Przepraszam że znów o zmywarkach :)

1. Data: 2007-04-22 20:28:14

Temat: Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zmywarki do zabudowy wytępują w dwóch odmianach z panelem zewnętrznym oraz z
panelem zintegrowanym w środku. I tu moje pytanie o zalety i wady obu
rozwiązań. Przymierzam się do kupna i nie wiem jaki kierunek obrać w tej
kwestii :)
pozdrawiam Snow

2. Data: 2007-04-22 20:58:12

Temat: Re: Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Snow napisał(a):
> [...]
> panelem zintegrowanym w środku. I tu moje pytanie o zalety i wady obu
> rozwiązań. Przymierzam się do kupna i nie wiem jaki kierunek obrać w tej

no skoro widzisz jaka jest roznica, to chyba dosc oczywiste,
jaka jest zaleta/wada jednego i drugiego, prawda?
Na panelu widac takie rzeczy jak czas pozostaly do konca mycia,
brak soli/nablyszczacza, wybrany program
Jak panel ukryty, to tego nie widac
I tyle

Sierp

3. Data: 2007-04-22 21:31:29

Od: brutus <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak panel ukryty, to tego nie widac
No jak to nie widac? Wszystko to widac, ale tylko gdy zmywarka jest
otwarta. W praktyce to wystarcza. No niektorzy upieraja sie, ze im ten
czas pozostaly do konca potrzebny, ale powiem szczerze, ze tylko raz z
ciekawosci otworzylem zmywarke, zeby zobaczyc ile zostalo do konca. A
zaleta taka, ze przynajmniej nie widac tego w ogole i kolorystyke
latwiej dobrac.

Rafal

4. Data: 2007-04-22 21:40:45

Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawosci otworzylem zmywarke, zeby zobaczyc ile zostalo do konca. A
> zaleta taka, ze przynajmniej nie widac tego w ogole i kolorystyke latwiej

a jak z utrzymaniem czystości takiego panelu wewnątrz?
pozdr Snow

5. Data: 2007-04-22 22:05:36

Od: Bambuś <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Snow wrote:
> a jak z utrzymaniem czystości takiego panelu wewnątrz?
> pozdr Snow

Panel nie jest wewnątrz... jest na górze drzwiczek.
A co tam sie ma brudzic? Jakoś po 3 latach uzywania takiej
zmywarki nie zauważylem by sie brudzil...

Bambuś

6. Data: 2007-04-22 22:12:30

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

brutus napisał(a):
> No jak to nie widac?

no nie widac

> Wszystko to widac, ale tylko gdy zmywarka jest otwarta.

no to chyba oczywiste, ze skoro panel jest ukryty, to widac
to przy otwartej, a przy zamknietej nie

> W praktyce to wystarcza. No niektorzy upieraja sie, ze im ten
> czas pozostaly do konca potrzebny

powiem szczerze, ze nie notuje w pamieci godzine, o ktorej
uruchomilem zmywarke, a stopera tez nie wlaczam, wiec
ten czas mi sie przydaje do informacji, kiedy zmywarka
zakonczy bieg

Czy jest niezbedny? Kwestia gustu

Sierp

7. Data: 2007-04-22 22:20:53

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> [...]
> uruchomilem zmywarke, a stopera tez nie wlaczam, wiec
> ten czas mi sie przydaje do informacji, kiedy zmywarka

Mam zmywarkę wolnostojącą , ale włączam ją wyłącznie na noc. Lubię jak
naczynia dobrze sobie wyschną i ostygną , a nie trzeba ich wyciągać z
gorącej pary.
Dlatego jest mi obojętne czy pranie skończy się o 02:00 czy o 04:00.
Ważne, że o 06:00 kubeczki są gotowe do kawy.

Magdalaena

8. Data: 2007-04-23 07:10:51

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 22, 10:28 pm, "Snow" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> panelem zintegrowanym w środku. I tu moje pytanie o zalety i wady obu
> rozwiązań. Przymierzam się do kupna i nie wiem jaki kierunek obrać w tej

Kwestia estetyki, te z ukrytm panelem są droższe (względem ich
odpowiedników z panelem), bo w zabudowie lepiej wyglądają.
A co do widoczności czasu - są takie w których widać tylko ten czas, a
reszta ukryta, zdaje się że najdroższe :-)
Inna sprawa do czego to potrzebne, i tak po zakończeniu mycia zwykle
trzeba odczekać aż wystygnie zawartość więc ten czas nie ma zbyt
dużego znaczenia.

--
ZZ@private

9. Data: 2007-04-23 09:05:13

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Apr 2007 00:12:30 +0200 I had a dream that Sierp <s...@n...net>
wrote:
>Czy jest niezbedny? Kwestia gustu

Przydaje się wyświetlacz. Wracam do domu, bo TŻ włączyła zmywarkę i poszła
gdzieś. Dzięki wyświetlaczowi wiem, kiedy będzie awantura, że nie wyjąłem
rzeczy i kiszą się tam :)

--
Grzegorz Janoszka

10. Data: 2007-04-23 13:45:59

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 23, 11:05 am, G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz
Janoszka) wrote:

> Przydaje się wyświetlacz. Wracam do domu, bo TŻ włączyła zmywarkę i poszła
> gdzieś. Dzięki wyświetlaczowi wiem, kiedy będzie awantura, że nie wyjąłem
> rzeczy i kiszą się tam :)

Gucio wiesz. Awantura będzie jak wróci, skąd zmywarka ma wiedzieć
kiedy TŻ wraca? :-)

--
ZZ@private

Czy 5 lat gwarancji to dobry argument - AMICA
Akumulator Bosch 36V do elektronarzedzi???
malowanie balkonu
farby wewnetrzne
zlewozmywak granitowy - jaka firma