Re: Jaka kamere polecacie?

From: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka kamere polecacie?
Date: Mon, 23 Apr 2007 12:42:44 +0200

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:1177320814.243348.74770@o5g2000hsb.googlegroups
.com...
On Apr 23, 9:58 am, "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote:
> Witam,
> poniewaz zblizaja sie 40 urodziny mojego meza postanowilam sprawic mu
> fajny
> prezent i pomyslalam o kamerze cyfrowej ;-)
> Nie mam jednak pojecia co jest obecnie hot, na topie i jazzy wiec prosze o
> pomoc. Zupelnie nie znam sie na tym a bardzo bym chciala aby moj maz byl
> zadowolony. Czy mozecie doradzic cos?

-Lepiej nie, tego typu prezenty mogą nie trafić w potrzebę
-obdarowywanego.
-Nie ma urządzenia które na pewno jest dobre dla wszystkich, bez
-względu na cenę.
-Profesjonalne kamery za kilka-kilkanaście kilo Euro nie mają
-potrzebnych amatorom udogodnień, a z koleji typowo amatroskie
-rozwiązania mają problemy z jakością i rozlicznym wyposażeniem jakie
-jest bądź nie jest dostępne.
-Kup mu lepiej Jagura, wersja sportowa - na pewno będzie się podobał bo
-mężczyźni zwykle kolorem samochodu się nie przejmują (oczywiście jeśli
-jest czarny).

--
Wydaje mi sie ze znam potrzeby mojego ukochanego i czarny jaguar nie jest w
jego typie, a juz z pewnoscia nie wersja sportowa. Powod jest prosty - nie