grupa dyskusyjna psychologia

81. Data: 2007-01-24 20:39:05

Temat: Re: Odp: grupa dyskusyjna psychologia
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:ep824t$lol$1@news.onet.pl...
> Slawek [am-pm]<sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>
>
> [...]
>
> Przyłączam się do presji na Skaj.
> To bardziej irytujące niż tona śniegu do zrzucenia z samochodu.

No to zróbmy mały dil. Ja ci będę codziennie dostarczał posty Skaja z jednym Re:
zamiast ciągu Odp, a ty mi w zamian będziesz raz dziennie zrzucał tonę śniegu z
samochodu. Pasi ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

82. Data: 2007-01-24 21:07:37

Temat: Re: grupa dyskusyjna psychologia
Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

[...]
> No to zróbmy mały dil. Ja ci będę codziennie dostarczał posty Skaja z
> jednym Re: zamiast ciągu Odp, a ty mi w zamian będziesz raz dziennie
> zrzucał tonę śniegu z samochodu. Pasi ?

Ekhem, powiedzmy, że zapomniałem o uśmieszku na końcu :)

Paw.-

83. Data: 2007-01-24 21:23:47

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Ludzie, ludzie!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mandala1 <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:su5atlbadcie$.1umjcj2s2s2ai$....@4...net.
..

.

> No więc zależy Ci na rozowie ze mną czy nie ?

Nie :0)

84. Data: 2007-01-24 21:24:32

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: grupa dyskusyjna psychologia
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mandala1 <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:f9e7li1m2f8e.10scy5zqirve3$....@4...net..
.

..

..

> Nie o czy, a z kim, więc chcesz
> ze mną pogadać czy nie ?

Tak.

85. Data: 2007-01-24 21:25:16

Od: "_()_ agni" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

..

..

> Tak.

To weź i coś zrób z tym swoim kodowaniem, brat :o)
Albo powiedz co ja mam zrobić, żeby sie dostroić.

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
" Etyka jest duchem ożywiającym
mechaniczne ciało stworzenia... "

86. Data: 2007-01-24 21:25:46

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Ludzie, ludzie!
Od: "_()_ agni" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Jan 2007 22:23:47 +0100, Sky napisał(a):

> U?ytkownik mandala1 <p...@h...pl> w wiadomo?ci do grup
> dyskusyjnych napisa?:su5atlbadcie$.1umjcj2s2s2ai$....@4...net.
..

.

> Nie :0)

To czego dusza juęczy ? :o)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

87. Data: 2007-01-24 22:14:32

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 17:15, "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>
wrote:
> "Magdalena" <j...@i...pl> napisała w
wiadomościnews:1169584480.278336.13560@m58g2000cwm.g
ooglegroups.com...

> [...]
> dyskusyjnej, przynajmniej jeśli chodzi o grupy polskojęzyczne.
>
> Gdybyś nie miała odpowiedniej wiedzy czy umiejętności, aby
> samodzielnie zdiagnozować problem oraz przedsięwziąć stosowne
> działania, jestem przekonany, że znajdziesz w swoim otoczeniu
> kogoś, kto będzie miał chęci i możliwości, aby Ci pomóc.
>
> Przy okazji upraszam (z mojej strony po raz pierwszy, a w
> imieniu innych użytkowników grup po raz tysięczny) człowieka
> ze skaju, aby porzucił ten zgubny nałóg wpieprzania w temacie
> postu nieszczęsnego słówka "Odp:".
>
> Sky, bądź tak dobry i wstawiaj jedynie słuszne "Re:", bardzo

Sławku, jeśli chodzi o moje ustawienia, wszystko zdaje się być w
jak najlepszym porządku. Odpisując Tobie nie mam najmniejszych
problemów - pojawiają się "ptaszki" ("dzióbki"). Nie wiem więc w
czym w tkwi problem. Może wiąże się to poniekąd ze zmianą
wyglądu groups.google.pl.
Pragnę również z góry uprzedzić, że jeśli nie znajdę przyczyny
problemu, o którym wspominasz, to nic nie uczynię, by sytuacja
uległa zmianie.:) Będziesz więc musiał się z tym dramatycznym
faktem pogodzić, lub po prostu mi nie odpisywać, jeżeli aż taki
problem stanowi dla Ciebie wstawianie "dzióbków" :)
Przy okazji proszę - kieruj swoje prośby do Sky'a bezpośrednio do
Niego. Napisanie odrębnej odpowiedzi nie stanowi chyba dla Ciebie aż
takiego ogromnego problemu?

Pozdrawiam,
Magda

88. Data: 2007-01-24 23:14:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
>
> [...]
>
> Ekhem, powiedzmy, że zapomniałem o uśmieszku na końcu :)

No to może chociaż pół tony ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

89. Data: 2007-01-24 23:24:24

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> No to może chociaż pół tony ? :)

Chyba zostanie tylko spuszczenie z tonu :)

P.

90. Data: 2007-01-25 11:35:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _()_ agni <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:fynuj82r7h4u.1n9rhrp5ib08y$....@4...net..
.
> Dnia Wed, 24 Jan 2007 22:24:32 +0100, Sky napisał(a):

> To weź i coś zrób z tym swoim kodowaniem, brat :o)
> Albo powiedz co ja mam zrobić, żeby sie dostroić.

Już lepiej?
Restart wystarcza... ;)

Humor jako "egzorcyzm" ;)
utkneło w gardle
Tak apropo samobójstwa Ani.
Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
niewidomy student kierownikiem wyprawy na szczyt Andów