gruszek nie będzie

21. Data: 2018-08-27 16:26:33

Temat: Re: gruszek nie będzie
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2018 16:00, skrybaogrodowy pisze:

> Właśnie dlatego, że na grupie zaczęło pojawiać sie coraz więcej tzw. troli
"wszystkowiedzących" zaniechałem udzielania sie na grupie, bo co głupiemu po rozumie
jak go nie ma, ale wydaje mu sie, że wszystkie rozumy posiadł i merytoryka dla niego
nie ma żadnej wartości.
> Z mojej wiedzy dla grupy pożytek pewny z Twojej żaden.
> Do poklikania za następne 5 lat. Choć niekoniecznie.

Lepiej nie strasz ("nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz"), że zaś się
pojawisz tu, bo ja niebojący takich nie-troli (cokolwiek to znaczy) we
własnym mniemaniu. A akurat zaprezentowałeś typowo "merytoryczną" odpowiedź
trolla usenetowego, gdy argumentów nie stykło mu w dyskusji. Z tego względu
pozwoliłem sobie zacytować też Twego przedpiścę. Ku pamięci grupowej.

22. Data: 2018-08-27 16:49:17

Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 16:26:40 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
> trolla usenetowego, gdy argumentów nie stykło mu w dyskusji. Z tego względu
> pozwoliłem sobie zacytować też Twego przedpiścę. Ku pamięci grupowej.

W życi byłeś psińco wiesz.
Z mojej wiedzy dla grupy pożytek pewny z Twojej żaden.
Tylko fakty się liczą.

23. Data: 2018-08-27 17:27:01

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2018 16:49, skrybaogrodowy pisze:

> [...]
nie ma żadnej wartości.

> W życi byłeś psińco wiesz.
> Z mojej wiedzy dla grupy pożytek pewny z Twojej żaden.

No właśnie dlatego te Twoje "fakty" jeszcze raz przytaczam,
ku powtórnemu pożytkowi z Twojej trollo-wiedzy dla tutejszych
użyszkodników. Nie dziękuj. Idź z Bogiem i nie grzesz przez
następne pięć lat.

24. Data: 2018-08-27 17:32:29

Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 17:27:07 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
> ku powtórnemu pożytkowi z Twojej trollo-wiedzy dla tutejszych
> użyszkodników. Nie dziękuj. Idź z Bogiem i nie grzesz przez

Próżnoś repliki się spodziewał
Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
Nie powiem nawet "Pies cię je ł",
bo to mezalians byłby dla psa.

25. Data: 2018-08-27 18:55:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrybaogrodowy napisał:

> Próżnoś repliki się spodziewał
> Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
> Nie powiem nawet "Pies cię je ł",
> bo to mezalians byłby dla psa.

W tym przypadku to wyjątkowo może nie być mezalians.

Jarek

--
Uczone małpy, ścisłowiedy,
Co oglądacie świat przez lupę

26. Data: 2018-08-27 19:16:14

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2018 17:32, skrybaogrodowy pisze:

> Próżnoś repliki się spodziewał
> Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
> Nie powiem nawet "Pies cię je ł",
> bo to mezalians byłby dla psa.

Choćbyś nawet uznał całe Kwiaty polskie za własne
to i tak w Usenecie pozostaniesz marnym trollem.

27. Data: 2018-08-27 20:31:01

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym przypadku to wyjątkowo może nie być mezalians.

Słabo. Zacytowałeś tylko kilkadziesiąt wierszy cudzych
tekstów, by dopisać jedno zdanie i to proste. Popraw
się, Jarosławie Sokołowski i następnym razem zacytuj
cały wątek. A co. Przecież takich jak Ty w Usenecie
nie sieją, sami się rodzą.

28. Data: 2018-08-29 09:42:58

Od: Kwinto <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2018 o 15:24, collie pisze:

> [...]
> zdawcy stosownych państwowych egzaminów, nie trzeba chyba tłumaczyć
> jak to z DDT było. Na Score 250 EC też przyjdzie kryska. Nie, Krycha?

Właśnie przeczytałem informację:
https://poradnikogrodniczy.pl/score-250-ec-kiedy-sto
sowac-dawkowanie-cena.php

SCORE 250EC - "...na chwilę obecną środek ten jest wycofany ze
stosowania w uprawach amatorskich".
Ciekawe z jakiego powodu.

JK

29. Data: 2018-08-30 20:48:26

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2018 09:42, Kwinto pisze:

> [...]
sowac-dawkowanie-cena.php

> SCORE 250EC - "...na chwilę obecną środek ten jest wycofany ze stosowania w

Bo Dirko, Jarosław Sokołowski, Skryba Ogrodowy, nie zdali "stosownych
państwowych egzaminów, by nie stosować ŚOR w sposób niewłaściwy",
tak jak tego dokonał Zygjas, czego mu z hejką kordialnie pogratulował
oblany Dirko. Dodam dla porządku, że Jarosław Sokołowski z niewiadomych
powodów tego nie uczynił per analogiam, a Skryba oznajmił użyszkodnikom
upraw amatorskich, iż im poklika za pięć lat, jak dobrze pójdzie. I nie
wiadomo, czy to była groźba, czy obietnica.

30. Data: 2018-08-30 22:44:59

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> upraw amatorskich, iż im poklika za pięć lat, jak dobrze pójdzie. I nie
> wiadomo, czy to była groźba, czy obietnica.

Hejka. Chodzi mi po głowie, że być może specjaliści unijni dotarli do
postów użytkownika collie i postanowili nie ryzykować więc wycofali
możliwość zakupu preparatu Score amatorom.
Pozdrawiam przypuszczalnie Ja...cki

Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
Zabezpieczenie miejsc po cięciu.
Siejo w piach
Wyrównanie basenu stelazowego
grad