Wyrównanie basenu stelazowego

1. Data: 2018-07-07 11:02:56

Temat: Wyrównanie basenu stelazowego
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłem basen. Wybrałem "równy" teren. Wygładziłem dołki, położyłem folie, styrodur,
płachtę i na to basen stelażowy 475x120cm.
Niestety po nalaniu wody okazało się że mam pochylony teren. Różnica między poziomami
wody na przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.
Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża? Nie będzie za
dużych naprężeń ?

Pozdrawiam

Łukasz

2. Data: 2018-07-07 12:38:56

Temat: Re: Wyrównanie basenu stelazowego
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Łukasz kupił basen:

> [...]
> przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.
> Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m3 na trawnik.

Trawnikowi dobrze to zrobi. W ogóle 16m3 dla kilkusetmetrowego ogrodu
to tyle, co większy deszcz. A ten dawno już nie padał.

> Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża?
> Nie będzie za dużych naprężeń ?

To temat na inną grupę.

--
Jarek

3. Data: 2018-07-07 23:32:15

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To temat na inną grupę.

Przecież nie postawił tego basenu w domu, tylko w ogrodzie.

4. Data: 2018-07-08 21:58:39

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

ren. Różnica między poziomami wody na przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.

5 cm to mała różnica, ja bym sobie to podarowal

> Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
> Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża?

Nic to nie da. Nozki nie są od poziomowania. ;-)

Nie będzie za dużych naprężeń ?

Nie bedzie bo i tak nie udzwigniesz 16 ton

5. Data: 2018-07-10 06:35:03

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2018 o 11:02, l...@g...com pisze:
> [...]
> Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
> Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża? Nie będzie za

Masz 2 wyjścia:
- wylać wodę i wypoziomować podłoże
- zostawić tak, jak jest.
16 ton to nie jest mało.
Jacek

grad
Lato
aktinidia
Przerywanie korzeniowych.
Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?