gruszki nie z popiołu

1. Data: 2002-08-30 09:08:56

Temat: gruszki nie z popiołu
Od: ewac <e...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam pytanie - aczkolwiek rzadko odzywam sie na grupie. Czytam z doskoku
jak mam troche czasu . Wkupne wczesniej zamiescilam oczywiscie -
Dostałam duzo gruszek - co z nich przygotowac na zime i nie tylko
pomozcie dobroczyncy
z pozdrowkami i zyczeniami udanych eksperymaentow w kuchni i wspanialych
smaków Ania Bondel

1. Data: 2002-08-30 09:52:11

Temat: Re: gruszki nie z popiołu
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam duzo gruszek - co z nich przygotowac na zime i nie tylko
> pomozcie dobroczyncy

Aniu

wiem ze nie bede oryginalna ale zrob kompoty ( z tych twardszych gruszek)
potem w zimie sa swietne do plackow ( ja np. daje do "fal dunaju")

a druga rzecz jaka mi sie nasuwa to gruszki w zalewie
sa w zimie ( i nie tylko ) smaczne do mieska

Saman_tha

1. Data: 2002-08-30 09:57:30

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie proporcje na zalewe aby nie wyszły za kwaśne. Ogórki kwaśne moga
byc ale gruszki nie bardzo > Dieki za odpowiedź Aniab -
Poprzedni podpis był ewac to moja współużytkowniczka netu
Z kulinarnymi pozdrówkami Aniab

1. Data: 2002-08-30 10:16:43

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje ususzyc - jesli masz suszarke do warzyw i grzybow.
Ja kroje gruszki do suszenia w plasterki i stanowi to potem swietna
przekąske dla dzieci (zamiast chipsow np).

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-08-30 12:38:18

Temat: Re: gruszki nie z popio?u
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Aug 2002 11:08:56 +0200, ewac <e...@p...pulawy.pl>
wrote:

> [...]
>pomozcie dobroczyncy
>z pozdrowkami i zyczeniami udanych eksperymaentow w kuchni i wspanialych

w occie, albo na dosc wytrawnie, albo na polslodko.
albo przecier, jako mus deserowy.
ostatnie gruszki jakie jadlam w occie byly prerezentem, wiec
przpeisu nie dam , a mus to sie sam robi ;)) aaaa, jeszcze mozna
ususzyc - polowki, jaaaakie to dobre do pogryzania pozniej

Krys
K.T. - starannie opakowana

Dania z ogniska - w pelni naturalne ;)
jak zrobic RACUCHY ???
dostałam pomidory
Sony D-CJ01 i Diva Mp3 - oddam w dobre rece
tagiatelle