grzejnik - suszarka na ręczniki

1. Data: 2001-11-20 22:33:01

Temat: grzejnik - suszarka na ręczniki
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spotkaliście się z takim elektrycznym grzejnikiem, ale bez wiszącego
kabla - tzn. żeby to podłączenie do prądu było niewidoczne ?

1. Data: 2001-11-21 08:08:40

Temat: Re: grzejnik - suszarka na ręczniki
Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <n...@i...pl> wrote in message
> Czy spotkaliście się z takim elektrycznym grzejnikiem, ale bez wiszącego
> kabla - tzn. żeby to podłączenie do prądu było niewidoczne ?

Kabel od grzalki zawsze mozna skrocic.

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-11-21 11:26:26

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djantarski" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Natalia" <n...@i...pl> wrote in message
> >

> Kabel od grzalki zawsze mozna skrocic.

Wiem, że jestem marudna, ale ja bym chciała, żeby w ogóle go nie było.

Natalia

1. Data: 2001-11-22 05:45:12

Od: "Adam" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Jest chyba niemozliwoscia podlaczenia Grzejnika 220V bez Kabla, mozna
jedynie go dobrze zamaskowac lub zdecydowac sie na Grzejnik podlaczony do
Centralnego Ogrzewania.
Zamaskowanie mozna naprawde wykonac b.starannie i bedzie to b.estetyczne jak
narazie nawet w RFN gdzie pracuje nie wymyslili Grzejnikow na Baterie.
Gruss Adam

1. Data: 2001-11-22 12:07:11

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>nawet w RFN gdzie pracuje nie wymyslili Grzejnikow na Baterie

chyba ze sloneczne :-))))

1. Data: 2001-11-22 14:34:44

Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości

> chyba ze sloneczne :-))))

Zawsze mozna w scianie zamontowac jedno uzwojenie transformatora, w
grzejniku drugie. Bedzie bez kabla. Da sie? Da! :-))

Zaslav

j 5100 albumow MP3 i AUDIO
lodowka pod zabudowe
pytanie