lodowka pod zabudowe

1. Data: 2001-11-20 14:31:28

Temat: lodowka pod zabudowe
Od: "Tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
jak myslicie czy mozna uzywac lodowke pod zabudowe przez jakis czas jako
wolno stojaca? misie wydaje ze tak ale moze ma jakis inny system chlodzenia
lub inaczej usytulowany agregat.
Lodowke musze miec a na kuchnie(szafki) troche jeszcze musze poczekac:(
Tom

1. Data: 2001-11-20 14:34:42

Temat: Re: lodowka pod zabudowe
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze tak.
Pozniej nie zapomnij raz na rok wyciagnac jej z szafki, aby porzadnie
poodkuzac okolice wentylatora i skraplacza :-)

1. Data: 2001-11-21 09:21:04

Od: "Magda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra kupiła sobie lodówkę Amici do zabudowy i użytkuje ją od 5
mies. narazie jako niezabudowaną - dopóki nie przeprowadzi się do nowego
domku. Wszystko jest ok.
Użytkownik Tom <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tdpeq$2lli$...@n...ipartners.pl...
> [...]
chlodzenia
> lub inaczej usytulowany agregat.
> Lodowke musze miec a na kuchnie(szafki) troche jeszcze musze poczekac:(

pytanie
nie grzejące kaloryfery
wanna z hydromasazem
Lodówka "Polar"
Czechy: ceny niektórych nart oraz sklepy ze sprzętem