nie grzejące kaloryfery

1. Data: 2001-11-20 10:14:14

Temat: nie grzejące kaloryfery
Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem polega na tym, że mam na 1 piętrze 2 kaloryfery, które grzeją
bardzo słabo. Rurki doprowadzające gorącą wodę do nich są gorące ,
kaloryfery w piwnicy oraz na 2 piętrze są gorące a te dwa nie ??? Przy
odpowietrzaniu nie wydobywa się z nich żadne powietrze ale od razu woda. Co
jest grane??????

Proszę o odpowiedź chociażby z tego powodu, że zbliża sięjuż zimaaaaaa zła!!

1. Data: 2001-11-20 10:20:17

Temat: Re: nie grzejące kaloryfery
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Zawory na dolocie i odlocie otwarte?
Jezeli sa to zawory, ktore sa przystosowane do pracy z termostatycznymi
glowicami to zdejmij glowice i sprawdz czy zawor nie jest zablokowany w
pozycji zamknietej (metalowy bolec musi odbijac na zewnatrz- otwarty).
Jezeli bolec zostaje w pozycji wewnetrznej postukaj w zawor (z czuciem).
Tanie zawory np firmy Giacomini robia czesto takie kawaly.

1. Data: 2001-11-20 10:28:31

Temat: Odp: nie grzejące kaloryfery
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może za mało wody w instalacji

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-20 15:14:01

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

KSX <k...@k...prv.pl> wrote:
> a może za mało wody w instalacji

Jak mu sie leje woda z odpowietrzacza to jak moze byc za malo wody???

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

1. Data: 2001-11-20 16:09:14

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kaloryfery w piwnicy oraz na 2 piętrze są gorące a te dwa nie ??? Przy
> odpowietrzaniu nie wydobywa się z nich żadne powietrze ale od razu woda.

u mnie był źle ustawiony zawór termostatyczny (fabryka dała ciała)

wanna z hydromasazem
Lodówka "Polar"
Czechy: ceny niektórych nart oraz sklepy ze sprzętem
tapety natryskowe
Dachbud pytanie