grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(

1. Data: 2005-07-22 08:04:03

Temat: grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wynajmuje malutka kawalerke, niestety w lazience robi sie grzyb na suficie i w
kabinie prysznicowej, sufit sie zamaluje ale jak moge TANIM kosztem usunac
grzyb z kabiny prysznicowej?

2. Data: 2005-07-22 09:00:31

Temat: Re: grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(
Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:

> wynajmuje malutka kawalerke, niestety w lazience robi sie grzyb na suficie i w
> kabinie prysznicowej, sufit sie zamaluje ale jak moge TANIM kosztem usunac
> grzyb z kabiny prysznicowej?

Tylko spekuluję, ale może spróbować jakimś domestosem?

Pozdrawiam,

Marcin

3. Data: 2005-07-22 10:19:03

Od: "MAYA" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko spekuluję, ale może spróbować jakimś domestosem?

NIE DA RADY< mam SILNE UCZULENIE NA DOMESTOS, ZARAZ BEDE CALA CZERWONA NA
REKACH I BUZI NAWET REKAWICE GUMOWE NIE POMAGAJA ;(

4. Data: 2005-07-22 11:01:36

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:

> wynajmuje malutka kawalerke, niestety w lazience robi sie grzyb na suficie i w
> kabinie prysznicowej, sufit sie zamaluje ale jak moge TANIM kosztem usunac
> grzyb z kabiny prysznicowej?

Sąspecjalne preparaty do usuwania grzyba ze ścian/ pomieszczeń. Zapytaj
w pierwszym sklepie z farbami - najlepiej weź taki z "psiukaczem",
polski, nie powinien kosztować więcej niż 10-20 zł.

PWZ

5. Data: 2005-07-22 19:52:34

Od: "Adam" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyslec nad jakąs wentylacją w tej łazience,napewno cos sie da
wykombinować.Grzybka usunąc nie problem tylko co z tego jak wyjdzie niedlugo
zpowrotem.

6. Data: 2005-07-22 20:00:23

Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-22 10:04, maya napisał(a):
> wynajmuje malutka kawalerke, niestety w lazience robi sie grzyb na suficie i w
> kabinie prysznicowej, sufit sie zamaluje ale jak moge TANIM kosztem usunac
> grzyb z kabiny prysznicowej?

Domestos pol na pol z plynem do mycia szyb. Daje rade, sprawdzalismy w
wynajetym mieszkaniu, tyle tylko, ze trzeba ostroznie uzywac tej
mieszanki i starac sie nie wdychac - koledze poszla krew z nosa po 5
minutach ekspozycji.

--
alugastrin || email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

7. Data: 2005-07-26 18:33:14

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>TANIM kosztem usunac
> grzyb z kabiny prysznicowej?

płyn do szyb naprawde działa, można jeszcze "pobawić się"
Cilit kamień i rdza..(zostawić na 3-5 minut)
. ale co najważniejsze zamontować wentylatorek
tam gdzie masz kratke wentylacyjna i podlaczyc wlacznik do światła
wchodzisz do łazienki włącza Ci się wentylatorek po kąpieli zwłaszcza
z duża ilością ciepłej wody warto zostawić otwarte drzwi od kabiny
i drzwi od łazienki inaczej grzby wróci i to szybko ;-(

Mariusz

-----
Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz, atrakcyjne ceny,
wysylka szyb firma kurierska.

Ekipa do ogrodzenia (Krakow)
Malowanie wnetrz / aranzacja
panele