grzybki kominki

1. Data: 2000-01-26 14:32:14

Temat: grzybki kominki
Od: Tomasz Gawryl <g...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja!
Czy czasami delektujecie sie nalesnikami albo tez
pierozkami z kominkow ? To takie czarne blaszkowate
grzybki rosnace "stadami" w lasach. Naukowo zawywaja
sie lejkowce jakiestam (nigdy nie moge zapamietac ;)
Ale w nalesnikach i pierozkach sa pyszne. No i trudno
je pomylic z muchomorami ;) A moze uzywacie ich jako
skladnika innych potraw ? Chetnie bym poczytal.
Pozdrowienia.
__
Tomasz Gawryl, UMCS Political Sciences 5'th year, Member of UPR Lublin
<-TAM IN TOGA, QUAM IN SAGO->

1. Data: 2000-01-26 14:33:32

Temat: Re: grzybki kominki
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lejkowiec dęty ????, taka wyciągnięta kurka o opisanym przez Ciebie kolorze
???
Nie jadam nic z blaszkami poza kurkami i kaniami - nawet gołóbków - a wiem,
że np. zielony jest po prostu pyszny ;)

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<86n0he$f8g$1@helios.man.lublin.pl>...

1. Data: 2000-01-27 13:41:47

Od: Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gawryl <g...@h...umcs.lublin.pl> wrote:
> je pomylic z muchomorami ;) A moze uzywacie ich jako
> skladnika innych potraw ? Chetnie bym poczytal.

Kominki sa rzeczywiscie rewelacyjne. Niestety jadlem je w zasadzie w tych
samych postaciach (paszteciki traktuje jako wersje nalesnikow). Poza tym
mozna je dodac do jajecznicy (choc do tego lepsze sa kurki).

| Marcin Swidzinski <m.swidzinskielka.pw.edu.pl> |
| |
| "Z porzadnym czlowiekiem zawsze mozna przekasic" (M.Gogol) |

mikrofalówka
Quiche -farsz
Zubrzyna? bo chyba nie zubrowka!
pierogi z pluckami