Re: grzybnia z kartonu.

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Mon, 28 Aug 2017 23:31:12 -0700 (PDT)
Subject: Re: grzybnia z kartonu.
From: s...@g...com

W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 21:19:31 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
napisał:
> Pieczarki potrzebują końskiego obornika, a nie Twojego :-)

No wiem, dokładnie dlatego napisałem że nie mam. Bo wiesz, ten mój to nawet w
naddatku mam :)

PS. Jest taka zasada ze pod uprawy skarmiane dla zwierząt można podawać "obornik"
ludzki. Pod ludzkie można dawać obornik zwierzęcy.
Chodzi o to aby przerwać ewentualny cykl rozwojowy pasozytów.

Tak czy siak aby takie pieczarki uprawiać "spokojnie" to trzeba by jednak nie tylko
obornik mieć odpowiedni i w odpowiedniej ilości ale i odpowiednio go na poletku
spozytkować aby grzyby nie rosły bezpośrednio na nim. W tych kartonach jest dodatkowa
"posypka" która sprawia że grzyby gdy rosną nie maja styku z obornikiem...