Re: grzybnia z kartonu.

Date: Wed, 30 Aug 2017 18:14:56 +0200
From: collie <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: grzybnia z kartonu.

W dniu 28.08.2017 15:16, abn140 pisze:

> alledrogo i inne miejsca sa pelnie niby grzybni borowika i innych w pudle.
> mozna toto podobno rozsypac pod drzewami i grzyby beda...

No, można rozsypać pod drzewami. W lesie. I grzyby będą. W lesie.
Nawet w całkiem innym miejscu, niż żeśmy sypali. Jak wiatry były
przy tym. A gdy się nie ma własnego lasu? Zasadzić i za 50 lat
rozsypać. Jak ktoś lubi wozić grzybnie borowika, albo drzewo do
lasu.

- A gdzie jest ten las?
- Jaki las?
- No, że wspominałeś.
- Co ciebie obchodzi nagle? W puszczy Białowieszczańskiej jest las!
Rosną stuletnie drzewa, się ścina, się rżnie, jest deska, jest sęk.
- A kto ma ten las?
- Kuba, o co ciebie idzie? NIKT!
(kabaret Dudek, wykrakał)