grzyby i bakterie

1. Data: 2001-03-08 21:47:42

Temat: grzyby i bakterie
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

drodzy lekarze:)

dlaczego ma kobieta ma naprzemiennie grzybice pochwy i zaraz po leczeniu
grzybicy zakazenie bakteryjne, po ktorym znow wita sie z grzybica...
czy tak byc musi?
jak to sie leczy oprocz antybiotykow (bierze pigulki)
juz nam rece opadaja

Mat D

2. Data: 2001-03-09 00:21:26

Temat: Re: grzyby i bakterie
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Delarue" <d...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> czy tak byc musi?
> jak to sie leczy oprocz antybiotykow (bierze pigulki)

Hmmmm, nie jestem lekarzem ale znam jeden ze sposobow
na taka dolegliwosc. Kapiel perelkowa polaczona z ozonoterapia
skutecznie zwalcza grzyby, bakterie i wirusy. Poczytaj sobie
na ten temat w dziale WODA na www.bartexpo.prv.pl a po wiecej
w tym temacie zapraszam na priv.

pzdr

Andrzej

3. Data: 2001-03-09 06:33:19

Temat: Odp: grzyby i bakterie
Od: "WoJ" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy tak byc musi?
> jak to sie leczy oprocz antybiotykow (bierze pigulki)

Czesto zrodlem zakazenia jest jej maz, ktory nie koniecznie musi sobie
zdawac sprawe, ze jest nosicielem grzygicy. Warto to sprawdzic
WoJ

4. Data: 2001-03-09 08:37:40

Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem, ale przechodzilam przez to samo co twoja kobieta. Przez
ponad dwa lata walczylam z zakazeniami grzybicznymi pochwy (1-2 razy w
miesiacu) zmieniajac przy tym kilkakrotnie ginekologa, oskarzajac partnera
itp.
W koncu poradzilam sobie sama. Wygrzebalam w sieci pare stron traktujacych
na ten temat. Potem bez zbytniego entuzjazmu i z zachwaniem zdrowego
rozsadku zastosowalam sie do kilku rad. Od roku nie mialam zadnej infekcji.
Ale konkretnie...
- Wyeliminowalam z diety cukier (slodycze , czekolady, ciacha) i alkohol
(calkowicie).
- Zaczelam pic ok. 0,5 litra kefiru lub maslanki dziennie, najlepiej
przygotowanych w domu ( a nie cierpie mleka..).
- Zjadalam olbrzymie ilosci czosnku, duzo zieleniny
- Przyjmowalam preparaty podnoszace ogolna odpornosc organizmu na infekcje:
ekstrakt z pestek grapefruita (przez ok. pól roku), echinacea, witaminy B,
C, E w duzych i inne w rozsadnych ilosciach oraz Zn.
- 2 lyzki wiorkow kokosowych dziennie (zawieraja kwas kaprylowy), olej
lniany do salatek (ale taki ze sklepu spozywczego, a nie dla artystow).

Zdrowia i cierpliwosci

Asia
-----
Wlascicielka kolekcji aplikatorow do lekow dopochwowych.

5. Data: 2001-03-09 09:14:19

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje ci serdecznie, to o czym piszesz na pewno sie przyda
ciekawi mnie (nas) tez, dlaczego zaraz po wyleczeniu grzybicy przyplatuje
sie inne zakazenie, na ktore dostaje antybiotyk, po czym znow ma grzybice...
a aplikatory moge z pamieci rysowac ;)))
MD

6. Data: 2001-03-09 09:14:48

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czesto zrodlem zakazenia jest jej maz, ktory nie koniecznie musi sobie
> zdawac sprawe, ze jest nosicielem grzygicy. Warto to sprawdzic
> WoJ

maz sprawdzony i smutny z powodow wiadomych :(((
;)

MDe

7. Data: 2001-03-09 12:34:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> - 2 lyzki wiorkow kokosowych dziennie (zawieraja kwas kaprylowy), olej
> lniany do salatek (ale taki ze sklepu spozywczego, a nie dla artystow).

metoda jest (pisze to powaznie) calkiem sensowna i rozsadna
z medycznego punktu widzenia i mozna ja zalecac takze innym,
chociaz w niektorych przypadkach trzeba jednak siegnac po
leki przeciwgrzybicze.

> Wlascicielka kolekcji aplikatorow do lekow dopochwowych.

bardzo interesujaca kolekcja :-)

Pozdrowienia

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

8. Data: 2001-03-09 13:29:08

Od: Blue <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Mar 2001 22:47:42 +0100, "Mateusz Delarue" <d...@o...com> wrote:
> [...]
> czy tak byc musi?
> jak to sie leczy oprocz antybiotykow (bierze pigulki)

Witam ;)

Nie jestem lekarzem co prawda, ale rozumuje nastepujaco:
zwalczajac infekcje bakteryjna niszczy sie tez bakterie pozyteczne, utrzymujace w
pochwie
odpowiedni odczyn kwasowosci, zapobiegajacy wlasnie grzybicom. Jako ze ta naturalna
blokada
zostaje wyeliminowana, tak wiec wszelkie grzybice maja droge otwarta. Podajac leki
przeciwgrzybiczne i zwalczywszy ta dolegliwosc - udostepniamy oslabiona blone sluzowa
na
dzialanie bakterii i to najrozniejszych. Ktore to bakterie od razu zaczynamy zwalczac
i kolko sie
zamyka.
Moja kolezanka po kazdej, jakiejkolwiek kuracji antybiotykowej, od razu musi
przystapic do leczenia
sie z grzybicy pochwy. To juz u niej rutyna.

Rade przedstawila Asia: maksymalne podniesienie odpornosci organizmu i doprowadzenie
do jak
najszybszego odtworzenia sie wlasciwiej flory bakteryjnej.

Pozdrawiam serdecznie
zyczac zwyciestwa w tej walce :)
Agnieszka

9. Data: 2001-03-09 14:09:01

Od: "Asia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czeste przyjmowanie antybiotykow jest jedna z przyczyn powstawania grzybic.
Nie dawajcie ich sobie wciskac za kazdym razem.
Moj ginekolog po wyleczeniu grzybicy zawsze aplikowal mi Lactovaginal
dopochwowo, co mialo natychmiast przywrocic normalna flore bakteryjna i
zapobiec kolejnemu zakazeniu lub taki preparat do irygacji chyba TantumRosa
(bez recepty).

Wracajac do mojego ostatniego postu...
Na poczatku stosowania tego, co opisalam przytrafily mi sie jeszcze dwa
zakazenia, ale oczywiscie nie unikalam przyjmowania normalnych lekow
przeciwgrzybicznych.

Pozdrowienia
Joanna

10. Data: 2001-03-09 14:39:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Delarue napisał(a):

> [...]
> sie inne zakazenie, na ktore dostaje antybiotyk, po czym znow ma grzybice...
> a aplikatory moge z pamieci rysowac ;)))

Po antybiotykach właśnie ma grzybicę!

Kaja

Szkodliwe oddzialywanie agresywnych pokemonow na dzieci ?
Niepelnosprawni sprzedawcy
Rehabilitacja (fizykoterapia, kinezyterapia, masaż) - masz problem?
Re: Grypa, przeziębienie
WŁOSY