gumy na dywanie - rozwiązanie

1. Data: 2006-11-12 09:43:34

Temat: gumy na dywanie - rozwiązanie
Od: "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po kilku miesiącach oglądania wlepionej gumy w dywan - udało mi się ją
usunac.
Gaz do zapalniczek w butli i szczotka ze sztywnym włosiem.Naciskamy końcówką
na srodku plamy i wycieramy gumę szczotką.
UWAGA NA GAZ!!
Guma znika bez sladu.

2. Data: 2006-11-12 11:13:03

Temat: Re: gumy na dywanie - rozwiązanie
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

tygryseek napisał(a):
> [...]
> Gaz do zapalniczek w butli i szczotka ze sztywnym włosiem.Naciskamy końcówką
> na srodku plamy i wycieramy gumę szczotką.

jedno nie daje mi spokoju.. jaka droga dedukcji doprowadzila do tego
rozwiazania? :-)))

Sierp

3. Data: 2006-11-12 11:44:42

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> jedno nie daje mi spokoju.. jaka droga dedukcji doprowadzila do tego
> rozwiazania? :-)))

Moze to że gaz mocno sie ochladza - guma sie kruszy i daje usunac

MaW

4. Data: 2006-11-12 12:33:10

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> końcówką
> na srodku plamy i wycieramy gumę szczotką.

Moze bezpieczniej by bylo zastosowac sprezone powietrze (do nabycia w
sklepach komputerowych) - jak nacisciesz trzymajac zaworem w dol pieknie
mrozi...

Kri Z

5. Data: 2006-11-12 13:37:29

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ej74gi$j19$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *ps* napisał(a):

> Moze bezpieczniej by bylo zastosowac sprezone powietrze (do nabycia w
> sklepach komputerowych) - jak nacisciesz trzymajac zaworem w dol
> pieknie mrozi...

Taaaa, w ten sposób kiedyś, żeby sprawdzić jak mrozi mało brakło żebym
sobie odmroził zewnętrzna stronę dłoni :/

--
Big Jack
//////

6. Data: 2006-11-12 14:39:31

Od: "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to że gaz mocno sie ochladza - guma sie kruszy i daje usunac
>
> MaW
tak

7. Data: 2006-11-12 15:15:12

Od: "Iras" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedno nie daje mi spokoju.. jaka droga dedukcji doprowadzila do tego
> rozwiazania? :-)))
>
> Sierp
moze autor wątku chciał spalić dywan? :)
I.

8. Data: 2006-11-12 15:20:57

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> napisał w wiadomości
>W wiadomości: news:ej74gi$j19$1@nemesis.news.tpi.pl

Do kupienia w sklepach komputerowych są również zmrażacze w aerozolu (do
wykrywanie błędów w układach scalonych) które zmrażają do -50 C. Są one
również polecane do usuwania gumy do zucia poprzez zamrożenie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

9. Data: 2006-11-12 16:02:23

Od: "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iras" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> moze autor wątku chciał spalić dywan? :)
> I.
raczej usunąć gumę przez zamrożenie..

10. Data: 2006-11-12 16:14:51

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> Do kupienia w sklepach komputerowych są również zmrażacze w aerozolu (do
> wykrywanie błędów w układach scalonych) które zmrażają do -50 C. Są one
> również polecane do usuwania gumy do zucia poprzez zamrożenie.

To jest chyba to samo co sprezone powietrze, ale sie nie upieram (dawno sie
tym bawilem).

Kri Z

Rowenta Perfect Pro NG 9650
naprawa terakoty