gumy na dywanie - rozwiązanie

11. Data: 2006-11-12 17:48:50

Temat: Re: gumy na dywanie - rozwiązanie
Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ej7ea8$uh0$1@news.onet.pl
użytkownik *Lesio5* napisał(a):

[ciach]

Zwróć uwagę komu odpowiadasz, a kogo cytujesz :/

--
Big Jack
//////

12. Data: 2006-11-12 18:10:13

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <d...@p...onet.pl> writes:

> Moze bezpieczniej by bylo zastosowac sprezone powietrze (do nabycia w
> sklepach komputerowych) - jak nacisciesz trzymajac zaworem w dol
> pieknie mrozi...

Bo to "sprezone powietrze" to naprawde jest bodajze (wś)ciekły butan...

MJ

13. Data: 2006-11-12 18:57:47

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> To jest chyba to samo co sprezone powietrze,

PRAWIE to samo. Skład chemiczny gazu w zasadzie identyczny, lecz nieco inna
konstrukcja zaworu umożliwia efekt zamrażania w pozycji normalnej a nie
odwróconej.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

14. Data: 2006-11-12 18:59:24

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to "sprezone powietrze" to naprawde jest bodajze (wś)ciekły butan...

Bylejakie Sprężone Powietrze jest oparte na butanie więc jest palne.
Polecam dla własnego bezpieczenstwa stosowac droższe NIEPALNE wersje.

15. Data: 2006-11-12 19:30:20

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Moze bezpieczniej by bylo zastosowac sprezone powietrze (do nabycia w sklepach
komputerowych) - jak nacisciesz trzymajac zaworem w
> dol pieknie mrozi...

A jak rewelacyjnie się pali! To takie powietrze, jak ja święty turecki
jestem. Miałem dwóch różnych firm i jara się toto, jak gaz do zapalniczek.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
<...> Jezeli chcesz w szybki i tani sposob zdobyc widownie

16. Data: 2006-11-12 19:32:24

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

> Bo to "sprezone powietrze" to naprawde jest bodajze (wś)ciekły butan...

Albo inszy gaz palny. Ja się dość mocno zaszokowałem palnością tegoż.
Generalnie uważam, iż to nie w porządku, iż sprzedaje się toto, jako
coś ze swej istoty niepalnego, a jara się, jak dzikie.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >

17. Data: 2006-11-12 20:21:04

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak rewelacyjnie się pali! To takie powietrze, jak ja święty turecki
> jestem.

Bo to nie jest "powietrze". Tanie wersje po około 10 zł to właśnie propan -
butan. Niepalne 'powietrze' kosztuje conajmniej 30 zł, ale jest BEZPIECZNE.
I też składem od zwykłego powietrza się bardzo różni.

18. Data: 2006-11-13 17:17:52

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):

> Taaaa, w ten sposób kiedyś, żeby sprawdzić jak mrozi mało brakło żebym
> sobie odmroził zewnętrzna stronę dłoni :/

eee, nie przesadzaj
ok, zmrozi na chwile ale od razu odpuszcza, tylko smieszne uczucie
zostaje przez chwile

Sierp

19. Data: 2006-11-13 22:44:20

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to nie jest "powietrze". Tanie wersje po około 10 zł to właśnie
> propan - butan. Niepalne 'powietrze' kosztuje conajmniej 30 zł, ale jest
> BEZPIECZNE. I też składem od zwykłego powietrza się bardzo różni.

Pozwolisz ze sie dopisze... jest to powietrze (nawet to tanie)nalezy
zobaczyc co jest nosnikiem. Do tych co pisza o "butanie" rozumiem
napelnialiscie nimi zapalniczki? I jeszcze jedna rzecz... ech panowie...
kazdy specyfik traktujecie zapalniczka? ;) Nie abym sie czepial, mam tak
samo ;)

Pozdrawiam

Kri Z

20. Data: 2006-11-14 07:34:55

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11/13/2006 11:44 PM, ps napisał(a):

> Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

To zapewne jakiś ekologiczny analog freonu.

> I też składem od zwykłego powietrza się bardzo różni.
Mniej więcej tak, jak benzyna albo chloroform od wody. :-)

> Pozwolisz ze sie dopisze... jest to powietrze (nawet to tanie)nalezy
> zobaczyc co jest nosnikiem.
"Nośnik powietrza" powiadasz? Wyobrażenia niektórych ludzi o budowie
materii są bardzo ciekawe! :-)

> Do tych co pisza o "butanie" rozumiem
> napelnialiscie nimi zapalniczki?
A ty, jak zobaczysz gdzieś butan, to zaraz zabierasz się za napełnianie
nim zapalniczek? :-)

> I jeszcze jedna rzecz... ech panowie...
> kazdy specyfik traktujecie zapalniczka?
Masz chyba drobną obsesję na punkcie zapalniczek. :-)

;) Nie abym sie czepial, mam tak
> samo ;)
O, właśnie! Obsesja.

Michał