gumy na dywanie - rozwiązanie

21. Data: 2006-11-14 09:58:54

Temat: Re: gumy na dywanie - rozwiązanie
Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w wiadomości
news:ejbriv$3n2$2@sunflower.man.poznan.pl...

> "Nośnik powietrza" powiadasz? Wyobrażenia niektórych ludzi o budowie materii są
bardzo ciekawe! :-)

rosyjscy naukowcy wymyslili wodę w proszku. Teraz zastanawiaja się, w czym
ją rozpuścić. ;-);-)

Nie wiem, czy technologicznie tam jakiś nośnik nie jest wymagany,
bo ewidentnie śmierdziały te preparaty nie jak powietrze, tylko
jak gaz do zapalniczek.

> A ty, jak zobaczysz gdzieś butan, to zaraz zabierasz się za napełnianie nim
zapalniczek? :-)

Kiedyś tak. Jak były puste, to w firmie było ich z 10. Jak napełniłem,
to wszystkie zniknęły. Dlatego już nie napełniam. ;-)

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Ja jestem biednym dzieckiem -- resoraki mi się należą! ;-> <tsca>

22. Data: 2006-11-14 15:51:44

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:ejbriv$3n2$2@sunflower.man.poznan.pl...
> A ty, jak zobaczysz gdzieś butan, to zaraz zabierasz się za napełnianie
> nim zapalniczek? :-)

Jasne, ze nie - wylewam na dywan ;) zapalniczki (o cholera To slowo)
napelniam dywanami, ktore sa nosnikiem butanu. ;)

> Masz chyba drobną obsesję na punkcie zapalniczek. :-)
> O, właśnie! Obsesja.

Jeszcze raz powiesz ZAPALNICZKA a z podnieceniecenia eskploduje ;).
Spokojnie, spokojnie... nie ma tu zapalniczek, spokojnie... ;)

Czas na zemste: DYWAN

Pozdrawiam

Kri Z

PS Tresc postu zostala uzgodniona z rycerzami mowiacymi NI ;) - Sorry
glupawka.

23. Data: 2006-11-14 16:46:15

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:ejbriv$3n2$2@sunflower.man.poznan.pl...

> To zapewne jakiś ekologiczny analog freonu.

To jest przykładowa karta charakterystyki 'sprężonego powietrza' niepalnego.
http://skocz.pl/cioe
Jak widac główny składnik to tetrafluoroetan. Czynnnik chłodzący - niepalny,
ale drogi.
Dodatkowo eter dimetylowy.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Rowenta Perfect Pro NG 9650
naprawa terakoty
młynek żarnowy - jaki?
żyrandol części