Re: haftowanie metodą "long stitch"

Data: 2002-05-22 06:11:17
Temat: Re: haftowanie metodą "long stitch"
Od: <m...@p...onet.pl>

> Sprawdzę w domu, ale wydaje mi się, że w zeszłym roku była ta technika
opisana
> w Annie, tam były obrazki do dziecinnego pokoju, pamiętam np. owieczkę. Byl
> dokładny opis techniki, która wydawala sie latwa i przyjemna

Sprawdzilam, opis i dwa obrazki - owieczka i korwa dla dzieci byly w Annie z
lutego 2001, pod tytulem Zwierzatka domowe. Natomiast w Annie z grudnia 2001 w
dziale chyba portret projektantki jest o kobiecie, która wyszywa ta technika i
jest tam rowniez jeden projektwraz ze schematem.
Niestety nie mam skanera, dlatego nie mogę wrzucic na serwer, zebyscie
obejrzaly, ale moze ktos inny to zrobi
Macia