halogen w kuchence elekrycznej

1. Data: 2004-10-16 09:05:41

Temat: halogen w kuchence elekrycznej
Od: lisoo <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem tutaj pierwszy raz i nie wiem czy dobrze trafilem.
mam pytanie dotyczace kuchenki elektrycznej. odziedziczylem takowa,
i nie mam do niej instrukcji w jezyku polskim. jest to uchenka z
plyta ceramiczna, na ktorej przy jednym z "palnikow" jest napisane
"Halogen" - do czego sluzy ten "palnik"? strasznie szybko sie nagrzewa,
i bije mocnym swiatlem po oczach ;). latwo mozna spalic garnek/czajnik
na czyms takim?

pozdrawiam
lisoo

1. Data: 2004-10-16 16:54:38

Temat: Re: halogen w kuchence elekrycznej
Od: "Tomek" <t...@r...tl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj twoje pytanie na pl.rec.dom to jest grupa od takich rzeczy

1. Data: 2004-10-16 21:59:43

Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "lisoo" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> "Halogen" - do czego sluzy ten "palnik"? strasznie szybko sie nagrzewa,
> i bije mocnym swiatlem po oczach ;). latwo mozna spalic garnek/czajnik

dawno, dawno temu byly sobie zwykle palniki, ktore mialy dlugi czas
rozgrzewania sie. Potem pojawila sie nowosc - pole Halogenowe, ktore
szybciej sie nagrzewalo i swiecilo mocnym swiatlem. Obecnie stosowane sa w
plytach ceramicznych pola grzewcze HiLight. Te osiagaja zadana temperature w
ciagu 3 sek. i nie swieca tak mocnym swiatlem.
W twojej kuchence to pole jest poprostu lepsze (szybsze) od pozostalych. I
bez obawy - garnek mozesz spalic nawet na malym gazie jesli tylko chcesz.
Napisz jaki to model/typ kuchenki i producent. Jesli to Amica, to moze
potrafie ci pomoc.

napisz na priv. bo to raczej NTG

pepe (Piotr P.)
p...@p...fm