smietana do zapiekanek

1. Data: 2004-10-16 09:03:30

Temat: smietana do zapiekanek
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jaka smietane najlepiej uzywac do zapiekanek (zwlaszcza makaronowych)?
Slodka jest czesto za rzadka, a z kwasnej robi sie twarozek.
Czy zwracac uwage na procenty czy raczej na kwasnosc/slodkosc?

th.

1. Data: 2004-10-16 10:57:22

Temat: Re: smietana do zapiekanek
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Oct 2004 11:03:30 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Theli*, w
wiadomości news:<news:ckqo4h$bqn$1@sunflower.man.poznan.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> Slodka jest czesto za rzadka, a z kwasnej robi sie twarozek.
> Czy zwracac uwage na procenty czy raczej na kwasnosc/slodkosc?

ja używam kwaśnej 18tki w którą zawsze wbełtuję jajko, żeby mi to było ładne
i spoiste
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-10-17 07:25:41

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Theli napisał:

> [...]
> Slodka jest czesto za rzadka, a z kwasnej robi sie twarozek.
> Czy zwracac uwage na procenty czy raczej na kwasnosc/slodkosc?

18 % albo 12 % smietana "JOGO"

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku