Re: hdl, ldl, problem.

1. Data: 2004-03-15 19:33:49

Temat: Re: hdl, ldl, problem.
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
news:250c5a83.0403151118.44e92515@posting.google.com
> 1) "Eat half a raw onion a day raises HDL (good) cholesterol an
> average of 25 percent in most people with cholesterol problems."(...)
> Co o tym sadzicie. To dosc fajnie. Czy musze jesc ja na surowa,
> gotowana, moze wycisnac sam sok?

Przeciez pisza, ze raw:))
Dorzuc sobie do salatki albo skroj na chleb i trzymaj sie z daleka od
ludzi:)))

A o wyciagu z karczocha tez slyszalam, ze dziala cuda na watrobe. Polecany
zwlaszcza przy odtruwaniu - nawet bylo o tym w marcowym TS;)

pzdr,
Aga

2. Data: 2004-03-15 19:46:53

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p napisał:
[ciach]
> A o wyciagu z karczocha tez slyszalam, ze dziala cuda na watrobe. Polecany
> zwlaszcza przy odtruwaniu - nawet bylo o tym w marcowym TS;)
Czosnek tez dobrze dziala (bezzapachowe kapsulki czosnkowe).

Edytka [edymon]

dieta a ancykoncepcja
Dieta dla Goferka
MAM PYTANIE