jestem nowa. co oznacza MM

1. Data: 2004-03-14 15:02:44

Temat: jestem nowa. co oznacza MM
Od: "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem nowa na tej grupie. od 6 dni jestem na diecie i czuję się
fatalnie:( szukam wsparcia. mam 98,6kg przy 179cm wzrostu i już nie mogę ze
sobą wytrzymać.
grupę znalazłam godzinkę temu i jestem w takim dołku że nie mam siły szukać
w archiwum. niech ktoś odpowie bym nie czuła się samotnie :( w swoim
problemie

2. Data: 2004-03-14 15:10:38

Temat: Re: jestem nowa. co oznacza MM
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
szukać
> w archiwum. niech ktoś odpowie bym nie czuła się samotnie :( w swoim

http://montignac.prv.pl/
Ja polecam.
Co prawda mam 180 cm wzrostu i ważę 68, ale i tak kondycję jakoś trzeba
utrzymać.
Olik

3. Data: 2004-03-14 18:00:49

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> Co prawda mam 180 cm wzrostu i ważę 68, ale i tak kondycję jakoś trzeba
> utrzymać.

Piszesz, zeby sie pochwalic czy zdolowac ta dziewczyne ?

Dunia (zdumiona)
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

4. Data: 2004-03-15 06:39:49

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Piszesz, zeby sie pochwalic czy zdolowac ta dziewczyne ?

Uprzedzam, że nie mogę napisać "Wiem co czujesz", ale MM znam i IMO jest
fajna.
Olik

5. Data: 2004-03-15 15:34:43

Od: "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie całe życie byłam pulpetem. jeszcze 4,5 lat temu ważyłam 25kg mniej :(
troszkę hormony, sporo ciąża i łakomstwo dało czadu :(

6. Data: 2004-03-15 15:39:39

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

lusia wrote:
> nie całe życie byłam pulpetem. jeszcze 4,5 lat temu ważyłam 25kg
> mniej :( troszkę hormony, sporo ciąża i łakomstwo dało czadu :(

Naprawde nie przejmuj sie. Ja mialam takie same przejscia. I walcze ze soba
do dzis. Wez sie za siebie, zacisnij zeby, a jak chce ci sie cos slodkiego-
napij sie wody, idz na spacer, zajmij sie czyms. Przejdzie.
Powodzenia Hafsa
PS napisz cos o swojej diecie, moze cos w niej trzeba zmienic bys nie
glodowala?

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

7. Data: 2004-03-15 16:41:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> PS napisz cos o swojej diecie, moze cos w niej trzeba zmienic bys nie
> glodowala?

I warto zajac sie troche sportem - to nie musi byc nic wyczynowego, moze
byc spacer, rower, rolki... z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jakos sie
wtedy chce mniej jesc i czlowiek jest zadowolony, ze zrobil cos dla
wlasnego zdrowia.

Dunia

8. Data: 2004-03-15 16:42:52

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2004 16:02:44 +0100, lusia <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl>
napisał:

> [...]
> mogę ze
> sobą wytrzymać.
> grupę znalazłam godzinkę temu i jestem w takim dołku że nie mam siły

Nie martw sie:) Ja przed rozpoczeciem mojej diety wazylem 94.6. Aktualnie
po ponad trzech tygodniach waze ok. 90 i czuje sie swietnie.

Grunt to dobra dieta. Napisalem moje uwagi w innym poscie w odpowiedzi na
twoj:) Moim zdaniem masz diete, ktora mimo iz ogranicza kalorie to
powoduje u ciebie chetke na slodycze, ktorych "nie mozesz" jesc. Na
dobrych dietach polaczonych z dobrymi cwiczeniami "to" znika. Dobra diete
i dobre cwiczenia znajdziesz na stronie, ktora podala ci "Olik":)

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

9. Data: 2004-03-15 18:30:55

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba
> nie całe życie byłam pulpetem. jeszcze 4,5 lat temu ważyłam 25kg mniej :(
> troszkę hormony, sporo ciąża i łakomstwo dało czadu :(

U mnie odwrotnie. Do 18 roku życia byłam ddduuużżżaaa, a teraz jestem mniej
duża.
A cały czas mi mówili, że nie schudnę, bo już taka jestem, że od dziecka, że
geny po tacie itd.
Wszystko się da zmienić i życzę powodzenia.
Olik
z Kraka

10. Data: 2004-03-16 11:14:55

Od: "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim!!!
dołek trochę miną:)))
dzisiaj są urodziny mojej jedynej, małej siostrzyczki :) 18te urodziny!!!
postanowiłam dobrze się bawić i od jutra rozsądna dieta - bez głodzenia -
umiar i rozwaga.

Dieta zupna
JAJCA:)))
waga łazienkowa elektroniczna