już nie chce mi się czasem żyć :(

1. Data: 2004-03-14 15:12:03

Temat: już nie chce mi się czasem żyć :(
Od: "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam doła. jestem na diecie i wszystko mnie denerwuje. jakbym zjadła ze dwie
napoleonki to poczułabym się lepiej na ciele ale jeszcze gorzej psychicznie.
..... strzał w głowę....:(

2. Data: 2004-03-14 15:21:19

Temat: Re: już nie chce mi się czasem żyć :(
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dwie
> napoleonki to poczułabym się lepiej na ciele ale jeszcze gorzej

To co to za dieta?
Może przejdź na prozac :-)
Olik

3. Data: 2004-03-14 16:13:23

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dwie
> napoleonki to poczułabym się lepiej na ciele ale jeszcze gorzej

Etam, od razu strzal w glowe. Napoleonki niestety nie pomoga. Napisz na
jakiej jestes diecie. Zajrzyj na moja stronke, tam sa dietetyczne deserki,
jak juz bardzo musisz, i glowa do gory. Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

4. Data: 2004-03-15 16:42:51

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2004 16:12:03 +0100, lusia <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl>
napisał:

> [...]
> dwie
> napoleonki to poczułabym się lepiej na ciele ale jeszcze gorzej

O tym akurat mialem pisac:)) Z moich obserwacji wynika, ze bardzo
niezdrowe jest az tak drastyczne odcinianie sie od tego czego pragniemy.
Jestem na MM:) Ta dieta mnie jakby uspokaja.Znaczy jem na niej takie
rzeczy, ktore powoduja, ze nie mam ochoty podjadac miedzy posilkami i
ochota na slodycze jest mniejsza. Jednak gdy rzeczywiscie az tak bardzo
chce ci sie napoleonki to moglabys ja zjesc, ale nie pchac "na chama" w
siebie. Ostatnio zrezygnowalem z drugiego kieliszka dobrego wina (a moglem
je pic, bo zgodne z dieta) ot tak. Jeszcze do dzis nie wiem dlaczego:)
Kiedys wzeralem czekolady az sie uszy trzesly. Ostatnio jak kolega mnie
czestowal to wzialem pare kostek, ale nie mialem potem ochoty na wiecej.

Kiedys w soboty, gdy prawie caly dzien siedzialem w domu to od sniadania
do obiadu caly czas podjadalem. A to jogurcik, platki na sucho, cukierki,
coca cole (nawet do 1,5 litra). Po obiedzie od razu niemalze mialem wilczy
apetyt na jogurt, jadlem tez jakies ciastko, pilem litr-dwa herbaty
cytrynowej z cukrem. Po kolacji rowniez jakies cukierki.

Gdy je sie wegle o niskim IG ochota na podjadanie mija. Z tego co
zauwazylem to tak samo jest gdy je sie prawie same tluszcze. W sobote rano
jadlem karkowke (tluste), na obiad flaki (tez troche tluste), na "kolacje"
bita smietane 30% i bylem syty caly dzien i nie mialem ochoty na
podjadanie.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

5. Data: 2004-03-15 19:21:31

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> [...]
> apetyt na jogurt, jadlem tez jakies ciastko, pilem litr-dwa herbaty
> cytrynowej z cukrem. Po kolacji rowniez jakies cukierki.

Otóż to. Zjadane węglowodany napędzają dalszy apetyt.

Tak właśnie jest z optymalnymi :)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Jednemu Allah daje pożywienie, drugiemu apetyt. Mahomet

6. Data: 2004-03-15 23:24:20

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lusia <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> napisał(a):

> mam doła. jestem na diecie i wszystko mnie denerwuje. jakbym zjadła ze dwie
> napoleonki to poczułabym się lepiej na ciele ale jeszcze gorzej psychicznie.
> ...... strzał w głowę....:(

idz się lepiej utop, będziesz lepiej wyglądała - lub zmień diete

7. Data: 2004-03-16 07:11:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali w wiadomości news:c35dv4$fl9$1@inews.gazeta.pl pisze:

> idz się lepiej utop, będziesz lepiej wyglądała - lub zmień diete

Ale z ciebie burak. plonk.

8. Data: 2004-03-16 07:53:20

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> idz się lepiej utop, będziesz lepiej wyglądała - lub zmień diete

A Ty strzel sobie w głowę pajacu, nie będziesz więcej głupot wypisywał albo
skocz z dachu na pusty łeb.

PLONK (mój pierwszy)

Adam

9. Data: 2004-03-16 08:24:48

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> idz się lepiej utop, będziesz lepiej wyglądała - lub zmień diete

jedyny z ciebie pozytek moze byc zima-jak dzieci beda lepic balwana mozesz
byc znakomitym modelem. Plonk!

Hania

10. Data: 2004-03-16 11:09:22

Od: "lusia" <lucyna.d[bez nawiasu]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz się lepiej utop, będziesz lepiej wyglądała - lub zmień diete
sam się utop. co do wyglądu to nie jest ze mną tak tragicznie bo lubię o
dbać o swój wygląd i nie jedna chuda lala nie jest tak atrakcyjna jak ja ;)
trochę się pozbierałam. muszę dobrze przemyśleć dietę - bo takie dołki to
okropność. poczytam trochę o waszej diecie i zrobię plan.

jestem nowa. co oznacza MM
Dieta zupna
JAJCA:)))
waga łazienkowa elektroniczna