heh, pasta z makreli

1. Data: 2004-01-15 18:22:08

Temat: heh, pasta z makreli
Od: "Grzegorz Szutka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.
pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2004-01-15 18:30:36

Temat: Re: heh, pasta z makreli
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
> ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.

Może to dziwne ale ja daje ser biały i trochę keczupu

1. Data: 2004-01-15 18:59:18

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2004 19:22:08 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Grzegorz Szutka*,
w wiadomości news:<bu6log$lur$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
> ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.

ciut majonezu dla zespolenia i wsio. niektórzy dodają koperek lub
pietruszkę, ja osobiście nie przepadam.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-01-15 19:23:13

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
> ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.
Wszystko co powyzej plus nieco majonezu zeby skleic. Ja dodaje lyzke
musztardy ostrej i troche pieprzu.

Pozdrawiam
Magdalena

---

1. Data: 2004-01-15 19:27:03

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
> ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.

Ja dodaję jeszcze oliwę i natkę pietruszki (jeśli akurat mam).
Ewa

1. Data: 2004-01-15 23:32:04

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może to dziwne ale ja daje ser biały i trochę keczupu

Absolutnie nic dziwnego :)
Ja dodaje wlasnie twarog, ale do tego jogurt, i np cebule, czosnek, czy tez
por; troche soli, pieprzu, ew. jajko i gotowe - pycha!

KS

1. Data: 2004-01-16 07:16:01

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dodaję jeszcze oliwę i natkę pietruszki (jeśli akurat mam).
> Ewa

Ja zamiast oliwy dodaje masło. Jest delikatniejsza.

Marek

1. Data: 2004-01-16 09:00:03

Od: "Jowita Kolanowska" <j...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

wersja pikantna - ogórek konserwowy, ser biały, koncentrat pomidorowy,
majonez, ostra marynowana papryczka, sól i pieprz i ostra papryka w proszku

Jowita

1. Data: 2004-01-16 10:06:08

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
Widziałem gdzieś ostatnio w prasie bardzo ładny pomysł na pastę z makreli i
czerwonej fasoli. Szczegółów nie pamiętam, ale fasolę rozgniatało się i
mieszało z rozdrobnioną makrelą i przyprawami (zapewne keczup, pieprz, może
jakieś zioła). To musi być smaczne. Jeśli ktoś to czytał i ma to proszę o
przypomnienie.

waldek
====

1. Data: 2004-01-16 15:00:12

Od: "Jarek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jajko na twardo na bank. Można też trochę cebuli.

> [...]
> Co dodac do wedzonej makreli, ktora pasta stac sie ma?
> ogorek konserw/kiszony, cebulka, jajko na twardo?????, co jeszcze??????.

co na impreze dla 8 latki?
winko
Proszę o pomoc
"mleko w proszku" - po co w przepisie na chleb?
owoce morza i td