hej lekarze-

1. Data: 2003-01-16 20:52:23

Temat: hej lekarze-
Od: "Unknown ;P" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym nawiazac kontakt z kims, kto z racji studiow lub zawodu siedzi w
srodowisku medycznym. Za rok zdjae na medycyne i chcialabym posluchac jak to
naprawde jest- moze ktos mi co nie co poopowiada ? :) Co jest prawda a co
mitem jesli chodzi o studia- jak to jest byc lekarzem, czy naprawde jest tak
trudno ze specjalizacjami? Wszyscy dookola mnie strasza ze na studiach to
mnie zniszcza psychicznie i fizycznie, a jak je wreszcie skoncze to nie
zrobie specjalizacji bo wszedzie sie licza tylko uklady - i wreszcie
wyladuje w jakims zdewastowanym szpitalu gdzie mi leczyc nie pozwola bo nie
ma za co.... Uwazam ze mam powolanie- i nie wyobrazam sobie ze mialabym
robic cokolwiek innego - wiec bede zdawac az do skutku- i skoncze te studia
chocby nie wiem co- mimo tych pesymistycznych wizji. Jednak lepiej bym sie
czula wiedzac jak naprawde jest. A wiec - poszukiwany ktokolwiek kto ma cos
do powiedzenia .

2. Data: 2003-01-17 10:30:11

Temat: Re: hej lekarze-
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze masz czas by zmienic decyzje!!!! Idz na jakies normalne studia, po
ktorych moze czeka cie lepsza przyszlosc. A jesli naprawde uprzesz sie na ta
medycyne to na rowni z Anatomia, Biochemia i tym podobnymi przedmiotami
traktuj nauke jezyka obcego, a nawet kilku. Zalatw sobie w trakcie studiow
praktyki za granica, zdobywaj tam kontakty i wyjedz stad tak szybko jak sie
da. Ja wlasnie zaczynam coraz powazniej myslec o takim kroku, bo tutaj nie
widac sans na jakas poprawe
--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

3. Data: 2003-01-17 10:30:48

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
jurek <s...@p...pl> quotation:

> [...]
> da. Ja wlasnie zaczynam coraz powazniej myslec o takim kroku, bo tutaj nie

Powodzenia jednemu i drugiemu z was. Ciekawe, ilu ludzi musi umrzeć, aby
coś się zmieniło w Polskiej służbie zdrowiu???

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
Official Piotr Dino Zaur Hero | <X...@2...180.128.20>

4. Data: 2003-01-17 11:34:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jan 2003, jurek wrote:

> [...]
> da. Ja wlasnie zaczynam coraz powazniej myslec o takim kroku, bo tutaj nie

ja uwazam, ze dla mlodych, niezwiazanych wiezami rodzinnymi, dziecmi
emigracja zaraz po skonczeniu studiow to najlepsze wyjscie aby
godnie zyc. W sumie moj kolega z akademika zrobil to z zona
ciazy lokujac sie w USA i tez mu sie udalo. Godnie zyc takze
w aspekcie mozliwosci rozwoju zawodowego i niezaleznosci.
Nie zycze nikomu takiej drogi zawodowej, jaka mi przypadla
i chociaz wszystko sie wyprostowalo to jakis uraz pozostaje.
Patrzenie na bezczynnosc samorzadu lekarskiego, cynizm i arogancje
lekarzy w rzadzie oraz parlamencie musi dawac naszej grupie
zawodowej rozczarowania. Godnie zyc to nie tylko miec
dom, trzy samochody i Jaeger-LeCoultre na reku ale
nie musiec miec mysli - jak sie "wlamac" np. na serwis
NEJM aby sciagnac stamtad potrzebne artykuly bo na subskrypcje
tego nie stac. Cale szczescie, ze czesc czasopism po roku
lub innym czasie udostepnia zrtykuly za darmo. Ale ten
rok opoznienia niestety jest ...

itp. itpd

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-01-17 19:35:02

Od: "Unknown ;P" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest az tak zle? Bo niektorzy mi z kolei napisali ze nie jest az tak zle i
ze wystarczy w sumie systematyczna praca i troszke szczescia?
I o to chodzi- kazdy mowi co innego i juz nie wiem co mam myslec... Chociaz
chcialabym zaznaczyc ze to nie ma zadnego znaczenia - poniewaz nic mnie nie
jest w stanie zniechecic!

6. Data: 2003-01-17 19:45:34

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Unknown ;P w wiadomości <b09m1e$kuq$1@news.tpi.pl> napisał/a:
> [...]
> chcialabym zaznaczyc ze to nie ma zadnego znaczenia - poniewaz nic mnie nie

Nie ma znaczenia co kto mówi? Czyli pytasz ludzi o coś co i tak jest dla
ciebie nieważne? Po co?

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

7. Data: 2003-01-18 23:27:38

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unknown ;P" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chociaz
> chcialabym zaznaczyc ze to nie ma zadnego znaczenia - poniewaz nic mnie

Widzę, że i tak będziesz zdawać, więc zobaczysz sama!
nie dowiesz sie niczego z grupy chyba że znajdziesz kogoś takiego jak ty -
te same myśli, poglądy...
Nawet nie wiesz z kim tu rozmawiasz...
powodzenia

8. Data: 2003-01-19 08:32:49

Temat: Re: fahren oder nicht fahren - that s the question
Od: "EDXER" <(nospam)Wadysaw.9358343@pharmanet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> Patrzenie na bezczynnosc samorzadu lekarskiego, cynizm i arogancje
> lekarzy w rzadzie oraz parlamencie musi dawac naszej grupie

Sehr geehrter Herr Dr....
schönen Dank für Ihre Anfrage. Ich habe die Chefin unseres Personalbüros,
Frau ...., gebeten, Ihnen die gewünschten Informationen und einen
Vorstellungstermin zukommen zulassen.

Ich würde mich freuen, wenn Sie bei uns arbeiten würden....

Prof...

Slask/K-ce - dobry chirurg szczekowy/dent. ?
Figówka gronkowcowa
Badanie plynu mozgowo-rdzeniowego
kardiolog
Czy głuchota ..........