hipochondria a wątroba- co robić?

1. Data: 2006-02-13 14:52:56

Temat: hipochondria a wątroba- co robić?
Od: "Pietrek102" <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od ponad roku odczuwam ból w prawym podżebrzu, zrobiłem
wszystkie badania łącznie z usg, panelem wątrobowym, kolonoskopią,
gastroskopia itd. itp., zero nic wszystko jest ok podobno....
chociaż miałem epizod anemii megaloblastycznej i hiperbilirubemie
przez jakies 2-3 miesiace, chyba nawet miałem krew w stolcu i lekarze
podejrzewają że to (ze wzgl. na nadużywanie alkoholu) jest toksyczne
uszkodzenie wątroby. Byłem ze swoimi wynikami u hepatologa i on powiedział
ze nie widzi nic szczególnego w moich wynikach, wszystkie obecnie są w
normie, jak już pisałem była anemia i lekki niedobór żelaza i bilirubina
przez 2 miesiące. Teraz w sumie nie wiem czy leczyć się na tą wątrobę czy
przyjmować toksyczne lekarstwa od psychiatry, które mam na zdiagnozowaną już
kiedyś nerwice natręctw. Ból czuje codziennie od samego rana, już nie wiem
co mam z tym robić. Proszę o jakakolwiek pomoc - bo czuje się jak bym już
nieżył przez ten ból.
Pozdrawiam
Pietr

2. Data: 2006-02-13 15:18:18

Temat: Re: hipochondria a wątroba- co robić?
Od: "Pietrek102" <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chociaż miałem epizod anemii megaloblastycznej i hiperbilirubemie
> przez jakies 2-3 miesiace,

oczywiście anemia trwała 2-3 miesiące i rosła, a hiperbilirubemia chyba z 1
może 2 dni i pojawiła się kiedy MCV osiągneło już około 130-stu

3. Data: 2006-02-13 15:33:38

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez jakies 2-3 miesiace, chyba nawet miałem krew w stolcu i lekarze
> podejrzewają że to (ze wzgl. na nadużywanie alkoholu) jest toksyczne
Dlaczego lekarze podejrzewali toksyczne uszkodzenie wątroby?

> [...]
> co mam z tym robić. Proszę o jakakolwiek pomoc - bo czuje się jak bym już
A czy robiłeś typowe badania na watrobę
(transaminazy, i badania na wirusy B i C)?

W jakiejś książce, o dietach przy różnych schorzeniach,
wyczytałam przy diecie dla osób ze schorzeniami woreczka żółciowego,
coś w tym stylu :
choroba charakteryzuje się silnym bólem po zjedzeniu niektórych pokarmów...
.....chorzy bardzo szybko uczą się co im szkodzi

Tak więc, jeśli cię boli tak silnie, to może to jest woreczek żółciowy?
Sugerujesz również, że jesteś troche nerwowy, a to idzie w parze z chorobami
dróg żółciowych.

Jeśli zaś chodzi o wątrobę, to podobno jej stan ma wpływ na kondycję psychiczną
człowieka, więc jeśli chcesz się wyleczyć z nerwicy, powinieneś dbać o wątrobę.
Niektóre pokarmy "ciężkie" na wątrobę mają działanie depresyjne.

A psycholog/psychiatra łata dziury niewiedzy lekarzy.

4. Data: 2006-02-13 16:12:46

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:6e2d.00000145.43f0a6d1@newsgate.onet.pl...
> Dlaczego lekarze podejrzewali toksyczne uszkodzenie wątroby?

> A czy robiłeś typowe badania na watrobę
> (transaminazy, i badania na wirusy B i C)?

wszystko, chyba...

> [...]
> pokarmów...
> .....chorzy bardzo szybko uczą się co im szkodzi

miałem dietę wątrobą i kilka inych-zero efektu-boli zaraz jak tylko się
budzę już do wieczora

> Tak więc, jeśli cię boli tak silnie, to może to jest woreczek żółciowy?
> Sugerujesz również, że jesteś troche nerwowy, a to idzie w parze z
> chorobami
> dróg żółciowych.

od samego początku podejżewam jakąś diskinezę woreczka ale nie wiem czy jest
to w ogóle w naszych polskich warunkach do sprawdzenia, poza tym lamblie ale
nic nie wychodzi

> [...]
> wątrobę.
> Niektóre pokarmy "ciężkie" na wątrobę mają działanie depresyjne.

staram się jak mogę

Odluszczanie blony sluzowej? Pytania...
Tabex a plodnosc?
poradnia genetyczna, badanie nasienia?