hipohondria

1. Data: 2002-09-01 19:13:14

Temat: hipohondria
Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam : )

Jestem typowa 100% hipohondryczką.
Mam 21 lat.
Ciagle podejrzewam u sibie jakieś strasne choroby.
Nie mam juz sama do sibie siły!

Około maja, dostałam zawrotów głowy,
zaczeły mi dreteiwc ręce , nogi, i w ogóle czułam się
fatalnie. Podejrzewałam najgorsze, jak zwykle okazało się
że to tylko nerwy.
Potem przez jakiś czas miałam spokuj.
Ostatnio dostałam wirusowego zapalenia gardła,
tak się tym orzejełam że uznałam to za początek jakiejs groźniej choroby.
Już 2, moze nawet 3 tydz, byłam u 5 lekarzy, i wszyscy powiedzieli ze gardło
jest ok,
nie ma powiekszonych węzłów, i w ogóle nie ma o czym mówić.
Mimo to czułam ze bola mnie węzły, w gardle i pod pachami,
lekarz z litości dał mi skierowanie na usg. Wszytsko ok.
Dowiedziałam się że nie sa nawet powiekszone.
Po badaniu, węzły nagle przestały mnie boleć.
Ale mnie nadal boli gardło!
Własciwe boli mnie tylko prawy bok gardła,
poza tym odczówam lekkie pieczenie, równiez z klatce piersiowej.
Bola mnie też mięśnie, wszytskie, ale nie na raz tylko co jakis czas,
łapie mnie taki nagły tępy ból np w udzie, albo w barku, i zaraz przehodzi.
Dostałam na wszelki wypadek antybiotyk od jednego lekarza,
Duomox 750, i zrobił mi sie na języku biały piekacy nalot.
Ale po dwóch dniach ustapił, nie piecze mnie już, tylko
jezyk miejscami jest lekko białawy.
To już 4 dni z tym nalotem, wydaje mi sie że to za długo.
Męczy mnie raz na kilka godz suchy kaszel,
od tego drapania gardła.
Czy to wszytsko może być objawem nerwicy?
Nie moge w nocy spac, budze się zlana potem,
i przestraszona.
Jestem cały czas spieta, tak jak bym n cos czekała.,
i chce mi sie płakac ze strachu.
Tylko ze sama wiem że mnie sie zawsze zgadzaja wszytskie objawy,
a potem sie zawsze okzauje że to nerwy.
Byłam u psychiatry, powiedziałam jej ze tym razem podejrzewam hiv, albo
coś podobnie strasznego.
Powiedziała zebym sobie dała z tym spokuj, i ze trzeba sie zając psychiką.
Błagam niech mi ktos pomoże, napisze coś, bo zwariuje!

myszka

2. Data: 2002-09-01 19:59:41

Temat: Re: hipohondria
Od: "Marcin" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bilay nalot na jezyku po stosowaniu antybiotyku to moze wygladac
na grzybiczke.... jak sie dlugo bedzie utrzymywal to idzi do np. stomatologa
niech ci to zdiagnozuje (wymaz)
ale bez nerwow :)

Użytkownik "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aktorp$7l2$1@wysocki.lodz.pdi.net...

3. Data: 2002-09-01 20:06:15

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> bilay nalot na jezyku po stosowaniu antybiotyku to moze wygladac
> na grzybiczke.... jak sie dlugo bedzie utrzymywal to idzi do np.
> [...]

Marcinie, wiem ze to jakieś grzybiczne zapalenie po antybiotyku,
albo pastylkach na ból gardła.
Wyssałam całą paczke Stepsils.

I dostałam na to płym do płukania, jak napisałam nalot
przechodzi, ale ja sie i tak boje : (

myszka

4. Data: 2002-09-01 20:39:14

Od: "budowa-2" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za późno. Juz zwariowałaś, ale może czytanie słownika ortograficznego Ci pomoże.

mat

5. Data: 2002-09-01 20:42:37

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

autopsychoterapia, czasami pomaga

--
pozdrawiam, mirfak

gg: 1304949
http://mirfak.prv.pl
m...@w...pl

6. Data: 2002-09-01 22:06:26

Od: Bartosz `Seco` Suchecki <U...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Znieczulenie?
Dłonie i PAM
beta karoten
Srodki pourazowe (sport/turystyka) - co polecacie?
Ukaszenie kleszcza