Ukaszenie kleszcza

1. Data: 2002-09-01 13:38:22

Temat: Ukaszenie kleszcza
Od: "Alien" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakieś 3 tygodnie temu zostałem zaatakowany przez kleszcza. Mam w związku z
tym pytanie. Czym leczyć ranę po ukąszeniu? Czy jest jakaś maść, która
przyspieszy gojenie? Ja do tej pory polewałem tą ranjedynie wodą utlenioną,
ale to nic nie pomagało.
Z góry dzięki
pozdrawiam
Alien

2. Data: 2002-09-01 16:18:47

Temat: Re: Ukaszenie kleszcza
Od: zoster <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:
> Witam!
> Jakie? 3 tygodnie temu zosta?em zaatakowany przez kleszcza. Mam w zwi?zku z
> tym pytanie. Czym leczyae ran? po uk?szeniu? Czy jest jaka? ma?ae, która
> przyspieszy gojenie? Ja do tej pory polewa?em t? ranjedynie wod? utlenion?,
> ale to nic nie pomaga?o.
> Z góry dzi?ki
> pozdrawiam
> Alien

To znaczy ze kleszcze sam usunales? Jesli tak to bardzo nierozsadne,
powinien to zrobic chirurg. Zreszta teraz tez powinienes pojsc z tym do
lekarza, trzeba sprawdzic czy nie zostaly tam jakies czesci kleszcza.
Fakt ze przez 3 tygodnie sie nie zagoilo moze swiadczyc o zakazeniu rany.

3. Data: 2002-09-01 16:22:38

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba zrobic testy na Borelioze

Uzytkownik "zoster" <s...@p...pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2002-09-02 07:20:52

Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza, trzeba sprawdzic czy nie zostaly tam jakies czesci kleszcza.
> Fakt ze przez 3 tygodnie sie nie zagoilo moze swiadczyc o zakazeniu rany.

Ale co mam zrobic jezeli jestem na wakacjach w lesie i codziennie znajduje
na sobie po dwa kleszcze? Jezeli w tym samym dniu przegladnie sie calego i
znajdzie takiego kleszcza to jest on tak slabo wgryziony, ze bez problemu
mozna go samemu usunac.

Pozdrawiam
PawSlodki

5. Data: 2002-09-11 16:49:28

Od: Wojtek Węglarz <l...@N...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Sep 2002 18:22:38 +0200, Mirfak <w...@p...onet.pl> napisał:
> trzeba zrobic testy na Borelioze

Rzadko są dodatnie przed upływem 6-ciu tygodni, nawet jeżeli doszło do
zakażenia.

Pozdr.

--
Wojtek Węglarz - Linux registred #270784
Chcesz napisać prywatnie? Wytnij: NOSPAM

Przedwczesny wytrysk
Salicylany
Prosze o pomoc.
2 dni, 30 godzin przed kompem.