Przedwczesny wytrysk

1. Data: 2002-09-01 12:12:38

Temat: Przedwczesny wytrysk
Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat i zacząlem życie seksualne. Jednak juz po kilku sekundach
kontaktu z kobieta mam wytrysk. Czy idzie jakos temuzaradzić. Prosze o
pomoc.

Tomasz Górski

2. Data: 2002-09-01 22:17:41

Temat: Re: Przedwczesny wytrysk
Od: kingurek <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

g...@w...pl wrote:
> Mam 20 lat i zacz?lem ?ycie seksualne. Jednak juz po kilku sekundach
> kontaktu z kobieta mam wytrysk. Czy idzie jakos temuzaradziae. Prosze o
> pomoc.
>
> Tomasz Górski

z czasem objaw ten zniknie tzn bedziecie mogli wspolzyc ze soba dluzej,
to normalne ze tak reagujesz- przeciez dopiero raczkujesz w tej dziedzinie

3. Data: 2002-09-02 10:47:36

Od: "K.Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z czasem objaw ten zniknie tzn bedziecie mogli wspolzyc ze soba dluzej,

pewnie w wiekszosci wypadków tak jest, ja jestem poza wypadkiem:-) i juz
dlugo i namietnie i nie ustepuje, no i nie mam na to sposobu

Salicylany
Prosze o pomoc.
2 dni, 30 godzin przed kompem.
Dlaczego olej do soku marchwiowego?