hmmm

1. Data: 2006-07-21 20:15:35

Temat: hmmm
Od: "Annor" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam stosunkowo dziwne pytanie...
Brzmi ono następująco: czy kobieta w ciązy, może mieć jeszcze
okres...??
słyszałam, ze jest to możliwe nawet do 4 m-ca ciązy.

Z tego co mnie uczono na biologii po zapłodnienu, menstruacja
stopuje..
hmm .. Ciekawe....

:)

2. Data: 2006-07-21 21:09:01

Temat: Re: hmmm
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jul 2006 13:15:35 -0700, Annor napisał(a):

> Brzmi ono następująco: czy kobieta w ciązy, może mieć jeszcze
> okres...??

Przez jakiś czas - tak. Jeśli Cie tego nie uczono, to kiepską miałaś
nauczycielkę :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-07-21 21:43:27

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annor napisała:
> [...]
> słyszałam, ze jest to możliwe nawet do 4 m-ca ciązy.
> Z tego co mnie uczono na biologii po zapłodnienu, menstruacja

A i owszem. Zdarzają się takie przypadki.
Sama znałam kobietę, która o swojej trzeciej ciąży dowiedziała
się po ruchach płodu.

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2006-07-22 09:24:39

Od: GREEndestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jul 2006 13:15:35 -0700 *Annor* napisał/a:

> Brzmi ono następująco: czy kobieta w ciązy, może mieć jeszcze
> okres...??
> słyszałam, ze jest to możliwe nawet do 4 m-ca ciązy.

Prawdziwy okres (krwawienie poprzedzone owulacją) - nie, ale krwawienie
przypominające okres i wypadające w dniach ew. okresu tak.

--
Z pozdrowieniami GREEndestiny
http://greendestiny.de

Woda w uszach