Re: homoseksualizm - grupy wsparcia

From: "vonBraun" <i...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Date: 17 Mar 2004 14:51:55 +0100

Duch
news:c39jt7$es9$1@atlantis.news.tpi.pl

> Widocznie komentarz poprzednika byl dosc celny bo czuje "swiete oburzenie".
> Gdzie kontrargumenty?

Teraz rzeczywiście nieco się zdenerwowałem,
głównie tym, że ktoś nie rozumiejący PO CO
napisałem ten post próbuje bawić się w mojego
psychoanalityka.

Wyjaśniam:
Post ten był oburzający tylko z jednego powodu
stosowano nieuczciwą argumantację do obronienia
wątpliwej tezy. Nie cierpię organicznie
gdy próbuje mi się wciskać ciemnotę
pod przykrywką "naukowego" podejścia
Spróbowałem więc zabawić się w wykrywanie
kolejnych kroków jak to się dzieje.
Problem homoseksualizmu mało mnie interesuje
zaś próby manipulacji interesują mnie bardzo.

Jeżeli nie rozumiesz dlaczego pominięcie argumentacji
badacza a koncentrowanie się na jego orientacji seksualnej
jest próbą manipulacji czytelnikiem to nie wiem jak ci pomóc.

Dla ułatwienia dodam, że w czasach Hitlera robiono
różnicę między "żydowską" a "aryjską" fizyką.
Zabiegi takie zwykle źle wychodzą na zdrowie pomysłodawcom jak pamiętamy z
historii ;-)

> No wlasnie, czy mozna prosic o jakie najnowsze wyniki badan?
> Co sie zmienilo?

Jeśli autor postu odpowie MERYTORYCZNIE
to choć problemy homoseksualizmu mnie
mało interesują, poszperam w bazie danych
czasopism pełnotekstowych do której mam dostęp
(zabawa może być przednia hehe...)

pozdrawiam
vonBraun