homoseksualizm - grupy wsparcia

1. Data: 2004-03-16 15:19:26

Temat: homoseksualizm - grupy wsparcia
Od: "kd" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

homoseksualizm jest wyleczalny,
mozesz byc heteroseksualny.

Polskie grupy wsparcia dla osobób o skłonnościach homoseksualnych:

http://www.pomoc2002.prv.pl

http://www.odwaga.oaza.org.pl

Oświadczenie Katolickiego Stowarzyszenia Lekarzy USA:
http://www.odwaga.oaza.org.pl/Podstawy/Homoseksualiz
m_i_nadzieja/homoseksual
izm_i_nadzieja.html

1. Data: 2004-03-16 15:41:04

Temat: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kd <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c37624$32f$...@n...news.tpi.pl...
: homoseksualizm jest wyleczalny,
: mozesz byc heteroseksualny

Ze smiechu sie malo nie posikalem :D

1. Data: 2004-03-16 16:04:49

Od: "matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates

> Użytkownik kd <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:c37624$32f$...@n...news.tpi.pl...
> : homoseksualizm jest wyleczalny,
> : mozesz byc heteroseksualny
>
> Ze smiechu sie malo nie posikalem :D

plus ciekawe czy ta sama metoda działa w drugą stronę? tzn gdybym na
przykład chciała zostać homo to co,fiku miku i bum?..

pozdrawiam,matania

1. Data: 2004-03-16 16:15:33

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

kd w news:c37624$32f$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
>
> http://www.pomoc2002.prv.pl
>
> http://www.odwaga.oaza.org.pl
>
> Oświadczenie Katolickiego Stowarzyszenia Lekarzy USA:

Mam prośbę, czy mógłbyś mi podać
jaki numer statystyczny ma choroba homoseksualna
wg kryteriów diagnostycznych
DSM -IV (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders)
lub
ICD 10 (Międynarodowa klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10)
?

pozdrawiam
vonBraun
PS. ;-)

1. Data: 2004-03-16 16:18:52

Temat: homoseksualizm - uleczalny!?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kd" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://www.pomoc2002.prv.pl
>
> http://www.odwaga.oaza.org.pl
>
> Oświadczenie Katolickiego Stowarzyszenia Lekarzy USA:

---

Napisz na a.p.h
Będą miały homosapy kolejną atrakcję ;)
-----
A stamtąd właśnie najnowszy post:

"17 marca przybywa do Polski z kilkudniowa wizyta uzdrowiaciel
homoseksualizmu, Richard Cohen, który sam był kiedyś homoseksualista.
**- Homoseksualizm jest po prostu spóznionym heteroseksualizmem -
tłumaczy Cohen.**
http://andrzej.ekai.pl/ekai/serwis/?MID=7029

"W programie wizyty Richarda Cohena, który sam był kiedyś homoseksualistą,
zaplanowano m.in. konferencję prasową pt. "Promocja homoseksualizmu w życiu
społecznym a jej skutki dla osoby, rodziny i kultury". Spotkanie odbędzie
się 17 marca w Sejmie RP (godz. 11, sala 13, blok G)."

1. Data: 2004-03-16 16:34:28

Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homoseksualizm jest wyleczalny,
> mozesz byc heteroseksualny.
>
> Polskie grupy wsparcia dla osobób o skłonnościach homoseksualnych:

Na Boga i do cholery ciężkiej, naprawdę, mam
wrażenie że taka pomoc nie jest zbyt głeboka !!!

Do cholery i na Boga - ja protestuję i nie pozwalam nazywać
homoseksualizmu chorobą !

A te gładkie słówka, to sobie na Boga i do ciężkiej cholery
wsadźcie.
Ja rozumiem, że zdarza się, że jest to dewiacja nabyta
jako np. pochodna zachwianej relacji z ojcem, ale
na Boga i do jasnej cholery, zabierzcie tę toporną miarkę
i przestańcie mierzyć nią cały świat i wszystkich ludzi !!!
To jest kurna tzw. niedźwiedzia przysługa !
Nie byłoby tylu problemów, gdyby nie banda matołów,
która uparcie próbuje "leczyć" "chorych". Ja rozumiem -
ta banda matołów po prostu czerpie z tego chorą satysfakcję
ideologiczną - mają dobry powód, by czuć się "bliżej Boga".
Banda matołów !!!

1. Data: 2004-03-16 16:54:56

Temat: Re: homoseksualizm - uleczalny!?
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Homoseksualizm,to swiadomy wybor.
Znam przypadki,kiedy mezczyzna
zawieral zwiazek malzenski z kobieta,
z ktorego rodzily sie dzieci.
A pozniej odchodzil do innego mezczyzny.
Niegdy nie slyszalam,ze moze byc odwrotnie.

Lili

1. Data: 2004-03-16 17:59:19

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ta banda matołów po prostu czerpie z tego chorą satysfakcję
> ideologiczną - mają dobry powód, by czuć się "bliżej Boga".

Z tego co wiem, to leczy sie to, co chore. Chore jest wtedy, gdy pacjent cierpi
(doswiadcza bolu). Mysle, ze homoseksualizm moze dla niektorych byc przeszkoda,
a dla niektorych wrecz przeciwnie - np sposobem na wyrazenie lub okreslenie
siebie. Dlatego mysle, ze to nie jest takie proste i zalezy od indywidualnego
doswiadczenia.
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-03-16 18:21:38

Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> siebie. Dlatego mysle, ze to nie jest takie proste i zalezy od indywidualnego

Zgadzam się w kilku kwestiach:
1. Choroba to pojęcie mocno subiektywne. Dodałbym, że nie samo cierpienie
jest tu wyznacznikiem, ale także samodzielność i nie działanie na szkodę innych.
2. Homoseksualizmu należy traktować jako "inną barwę rzeczywistości", a
nie "złą barwę rzeczywistości". Pozwólmy więc, by barwne pozostało barwne.
Każdy z nas ma prawo do poszukiwań, jak najpełniej siebie wyrazić, jak
zrealizować swój potencjał.
3. Rzeczywiście, powiedzenie, że homoseksualizm jest/nie jest chorobą jest
zbyt proste, tak samo, jak twierdzenie, że istnieje tylko jeden homoseksualizm.

Czyli chyba zgadzamy się we wszystkim ?
Problem jest zaś taki, że pewne środowiska wolą widzieć świat czarno-białym
(co automatycznie powoduje, że żaden z powyższych punktów im "nie pasuje",
zaczynając od 2, poprzez 3 aż do 1)

1. Data: 2004-03-16 18:25:53

Od: "kd" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homoseksualizm wykreślono z listy chorób, pod wpływem nacisków środowiska,
miał być to ukłon dla tych osób, decyzja co do wykreślenia nie była
jednomyślna. Przez całe stulecia h. był uznawany za chorobę, i to że
aktualnie nie jest nie znaczy, że tak już zawsze pozostanie, tymbardziej, że
badania naukowe na bliźniakach wykluczają uwarunkowania genetyczne.

Oto kilka komentarzy badań naukowych:

"Na początku lat 90. trzy często publikowane badania zdawały się sugerować
że homoseksualizm ma korzenie genetyczne, których szukać należy raczej w
naturze niż w wychowaniu. [...] W przeprowadzonych ponad pięć lat później
badaniach wyniki nie powtórzyły się. Co więcej, badacze mówią, że odbiorcy
źle zrozumieli 'genetykę behawioralną'. W przeciwieństwie do koloru oczu,
zachowania nie są dziedziczone ściśle; muszą być uruchomione przez
zniechęcające powikłania czynników środowiskowych. [...] Istnienie wzoru
genetycznego wśród homoseksualistów nie oznacza, że ludzie rodzą się
homoseksualistami; podobnie jak geny wzrostu, prawdopodobnie zwykłe u graczy
z ligi NBA, nie wskazują na wrodzoną umiejętność grania w koszykówkę [...]
przyznaje biolog Evan Balaban. Sądzę, że wiemy tak samo niewiele jak
dawniej'."
Newsweek, 17 sierpnia

"[...] orientacja seksualna nie podlega bezpośredniemu wpływowi chromosomów
i genów oraz, podczas gdy nie jest z góry nakazana przez wpływ hormonów na
mózg przed narodzeniem, podlega samym wpływom i jest mocno uzależniona od
socjalizacji po urodzeniu."
American Psychology, kwiecień 1987

Podobnie jak wszystkie złożone stany behawioralne i umysłowe, homoseksualizm
jest wieloczynnikowy. Nie jest ani wyłącznie biologiczny, ani wyłącznie
psychologiczny, ale wynika z nadal trudnej do wymierzenia mieszaniny
czynników genetycznych, wpływów z okresu życia w łonie matki (czasem
wrodzonych u matki i obecnych w każdej ciąży, a czasem występujących
przypadkowo w danej ciąży), środowiska po urodzeniu (jak rodzice,
rodzeństwo, zachowania kulturowe) oraz złożonej serii powtarzających się
wyborów wzmacniających, występujących w krytycznych fazach rozwoju."
Homosexuality and the Politics of Truth, 1996

WNIOSKI
Powtarzające się zachowania seksualne i warunki środowiskowe zmieniają
strukturę mózgu i chemię organizmu, co oznacza, że zauważone podczas badań
cechy genetyczne/biologiczne mogą raczej wynikać z zachowań homoseksualnych
niż być ich przyczyną.
Wszystkim tym badaniom brak logiki i powtórzenia. Wyniki są co najmniej
nieprzekonywujące i spekulatywne. Simon LeVay, Richard Pillard i Dean Hamer
sami siebie nazywają homoseksualistami. Z tego powodu sugeruję, że tłem ich
pracy jest silne pragnienie uzasadnienia skłonności do osób tej samej płci.
Jeżeli homoseksualizm jest normalną orientacją seksualną, dlaczego tylko od
jednego do trzech procent społeczeństwa ma orientację homoseksualną, a nie
50 pro-cent? Dlaczego jest więcej homoseksualnych mężczyzn niż kobiet?
Masters i Johnson, czołowi badacze płciowość w Ameryce, twierdzą "genetyczna
teoria homoseksualizmu została dziś na ogół odrzucona. [...] Żaden poważny
naukowiec nie twierdzi, że zachodzi tu prosta relacja
przyczynowo-skutkowa."
Istnieje przeważająca ilość dowodów naukowych z ostatnich osiemdziesieciu
lat, ukazujących homoseksualizm jako stan nabyty. Dr Irving Bieber, dr
Charles Socarides, dr Joseph Nicolosi, dr Elizabeth Moberły dr Lawrence
Hatterer, dr Robert Kronemeyer, dr E. Kapłan, dr Edith Fiore, dr Gerard van
den Aardweg, dr Eari Wilson, dr Jeffrey Satinover - to tylko niektórzy z
psychiatrów i psychologów, którzy udowodnili te odkrycia poprzez lata
klinicznych badań i empirycznych studiów.
'Najlepszym dowodem obalającym teorie jest doświadczenie. Tysiące mężczyzn
i kobiet na całym świecie zmieniło się z homoseksualnych w
heteroseksualnych. Masters i Johnson mówią o 65 procentach skuteczności w
pomaganiu ludziom w do-konaniu tej zmiany. O sukcesach leczenia donoszą też
inni terapeuci - Bieber, Socarides, Nicolosi, Hatterer, Gershman, Hadden,
Hamilton, van den Aardweg, Barnhouse, Ellis i wielu innych. Krajowe
Stowarzyszenie do spraw Badania i Te-rapii Homoseksualizmu (NARTH)
prowadziło badania wśród 860 respondentów i stwierdziło, że ci, którzy
chcą zmienić swoją orientację seksualną, mogą tego dokonać.

Re: Gestalt
Re: banki spermy
"Pokonaj siebie..."!?
M14