Re: NARKOTYKI I CO DALEJ? POMOZCIE!

1. Data: 2004-03-16 15:24:22

Temat: Re: NARKOTYKI I CO DALEJ? POMOZCIE!
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika i Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:23b7.00000ee9.40557042@newsgate.onet.pl...

To jakis tekst z kampanii antynarkotykowej, pewnie...
Narkotyki pelnie role naturalnego selektora,
biedni ci ktorzy sie temu selekcjoniscie w garsci pchaja.

Swoja droga... wystarczy zobaczyc do jakiego idioty kierowna jest
tak anty-reklama, kogos kto "na kool imprezce pobija rekordy w braniu
dragow",
milej zabawy zycze :)
Duch

1. Data: 2004-03-16 19:46:34

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>kogos kto "na kool imprezce pobija rekordy w braniu
>dragow",

Osobiście znałem takich ludzi

1. Data: 2004-03-17 09:37:17

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juhas" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Osobiście znałem takich ludzi

Co sie z nimi teraz dzieje? Przeszlo im i juz ok, czy "zle skonczyli"?
Duch

1. Data: 2004-03-17 23:00:28

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:

>Co sie z nimi teraz dzieje? Przeszlo im i juz ok, czy "zle skonczyli"?

Jeden trochę się otrząsnął. Nadal czasami przy imprezie, czy jakoś tak
zapali sobie trawę, ale to tylko to i naprawdę czasami.
A z resztą nie mam kontaktu od dłuższego czasu, ale biorąc pod uwagę ich
mentalność to nie sądzę, żeby coś z nich było.
Jedna z tych osób uciekła z Monaru.

--
Juhas - wyróżniony szeryf Psifactorlandii
www.juhas.glt.pl - darmowe oprogramowanie, piszemy również programy dla firm

Chcesz zarobić? To kliknij - http://cosmicwealth.com/?ID=37713

homoseksualizm - grupy wsparcia
Re: Gestalt