M14

1. Data: 2004-03-13 23:00:53

Temat: M14
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwyczajnym uniesieniu zbliżył się do drewnianego, zbutwiałego
krużganka.
Jego myśli pięły się w górę, po nieskończenie rozwidlanych ramionach
bluszczu.
Tajemniczy Fstrych... przemówił.

tomek

1. Data: 2004-03-13 23:12:35

Temat: Re: M14
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> krużganka.
> Jego myśli pięły się w górę, po nieskończenie rozwidlanych ramionach

"Ja wiem! Ja wiem! Proszę Pani, ja!" - Darek podnosi rączkę gwałtownie,
krzycząc niezrażony resztkami kanapki serowej w buzi - "Ja wiem!"

Pani nauczycielka, prywatnie Helena, rzekła:
"No prosimy, prosimy, Darku powiedz nam co autor chciał powiedzieć.."

Darek wstał, strzepał ze swojego granatowego fartuszka okruchy jedzonego
przed chwilą pieczywa, przełknął ślinę, odchrząknął, potarł z namaszczeniem
młode czółko i odezwał się w te słowa:

"Tycztom przyszedł podzielić się z nami jedynym co miał, więc wszystkim co
miał - swoją wizją pochodzenia jak najbardziej roślinnego (bluszcz), która
naapadła go akurat wtedy jak właził na dach swej chałupy zmieniać antenę
telewizyjną (ramiona), bo mu przekaz telewizyjny polsatu chodowane na dachu
zielsko wzięło i zakłóciło znienacka"

Na sali zaległa cisz, zmącona jedynie głośnym trzaskaniem powiek
nauczycielki, prywatnie Heleny.

"Taaaak...." - odparała cichutko Pani, pogrążając się w zadumie.

Pozdrwiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-13 23:32:38

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> krużganka.
> Jego myśli pięły się w górę, po nieskończenie rozwidlanych ramionach

"Po bluszczach" już się tu kilka osób pięło, choć... dawne to dzieje ;)
Czytaliście tę samą lekturę? ;) Podasz tytuł?

E.

> tomek

Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...
Glossophobia
co to za skróty?
psychoza - czy można ją powstrzymać samemu ?
hidifeh