"Pokonaj siebie..."!?

1. Data: 2004-03-16 15:09:51

Temat: "Pokonaj siebie..."!?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsze hasło reklamówki sportowej "Reeboka" w TV.
Co wy na to? Jaki ma wydźwięk psychologiczny taki komunikat? ;)

1. Data: 2004-03-16 15:12:07

Temat: Re: "Pokonaj siebie..."!?
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze "pokonaj swoje slabostki dzieki bucikom Reebok", hehe,
Duch

1. Data: 2004-03-16 15:21:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Moze "pokonaj swoje slabostki dzieki bucikom Reebok", hehe,

Pytałem o wasze wolne skojarzenia z formułą hasła a nie o to co poeta miał
na myśli ;)

1. Data: 2004-03-16 15:33:56

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No to mowie :), wiadomo ze nie chodzi o pokonanie sobie tak jak pokonanuje
sie wroga,
czyli nie trzeba wbijac miecza w siebie, ale ze
-pokonasz wlasne slabostki,
-przekroczysz granice siebie,
-poznasz sie takim jakiego nie znales

Masz inne skojarzenia?

Byla tez kiedys reklama napoju "badz soba, wybierz..."
Duch

1. Data: 2004-03-16 16:11:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -poznasz sie takim jakiego nie znales
>
> Masz inne skojarzenia?
>
> Byla tez kiedys reklama napoju "badz soba, wybierz..."

Właśnie to mnie "gnębi" w owym zdanku! :)
Postrzeganie siebie jako wroga którego trzeba "zwyciężyć"...pokonać,
przekroczyć...z którym trzeba przynajmniej rywalizować /sport jako erzac
wojny, walki/.
Czyli niezgoda na siebie?
;)

1. Data: 2004-03-16 16:21:21

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl>

> temat: "Pokonaj siebie..."!?
>
> Najnowsze hasło reklamówki sportowej "Reeboka" w TV.
> Co wy na to? Jaki ma wydźwięk psychologiczny taki komunikat? ;)
> [skymen]

jeśli twój rekord życiowy w "zwykłych" tenisówkach wynosił X
to pokonasz siebie biegając w Reebok'ach
"siebie" w znaczeniu najlepszego dotychczasowego wyniku. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-16 16:49:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl>

> jeśli twój rekord życiowy w "zwykłych" tenisówkach wynosił X
> to pokonasz siebie biegając w Reebok'ach
> "siebie" w znaczeniu najlepszego dotychczasowego wyniku. :-)

Czyli doskonal się...a my ci w tym pomożemy. OK... ;)
Ale idea rywalizacji z samym sobą dla samych lepszych wyników wydaje mi się
nieco...no właśnie..."chora".

1. Data: 2004-03-16 17:00:34

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwierz w siebie, swoje możliwości, pokonując własne blokady, które stanowią
barierę. Kwestia wyobraźni, stojąc u podnóża góry wznieść się ponad i
stanąć po drugiej stronie.

enni

1. Data: 2004-03-16 17:02:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl>
> [...]

> Ale idea rywalizacji z samym sobą dla samych lepszych wyników
> wydaje mi się nieco...no właśnie..."chora".

a kto dziś pamięta rekordy w skoku o tyczce drewnianej?
technika Kolego hehe
używając techniki wcale nie stajesz się lepszy -- masz tylko lepsze
wyniki. W Reebok'ach biegasz szybciej hihi
PS. wiesz ilu ludzi na świecie używa dopingu (koksów różnej maści)
aby poprawić wyniki? i co? "zdrowe" to jest? :o|
heh
\|/ re:

1. Data: 2004-03-16 17:23:33

Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytałem o wasze wolne skojarzenia z formułą hasła a nie o to co poeta miał
> na myśli ;)

Najpierw wiele lat ćwiczysz szpagat w różnych odmianach a potem nadchodzi
ten dzień, kiedy zakładasz świeżutkiego reeboka i ... trzask - strzelasz
sam sobie z lacza prosto między oczy. Leżysz pokonany ...

M14
Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...
Glossophobia
co to za skróty?
psychoza - czy można ją powstrzymać samemu ?