Re: banki spermy

1. Data: 2004-03-16 15:11:14

Temat: Re: banki spermy
Od: "K" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej trudno mówic o normalnym rozwoju, gdy dziecko nie ma ojca. Zawsze
beda wystepowaly pewne braki emocjonalne i brak wzorca rodziny. Do tego
chlopiec moze utozsamic sie z kobieta - matka, nauczy go kobiecych zajec
(prania, gotowania...) a nie bedzie w stanie nauczyc go gry w pilke nozna.
Przy "nadmiarze" kobiety w dziecinstwie i braku naturalnej potrzeby jaka
jest milosc ojca, moze taka sytuacja sprzyjac rozwojowi homoseksualizmu.

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-03-17 18:40:45

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Raczej trudno mówic o normalnym rozwoju, gdy dziecko nie ma ojca.
Albo gdy ma ojca patologicznego! Albo wielu ojców:)

> [...]
> chlopiec moze utozsamic sie z kobieta - matka, nauczy go kobiecych zajec
> (prania, gotowania...) a nie bedzie w stanie nauczyc go gry w pilke
Picu, picu, mój szlachcicu:) Porozmawiaj z matkami samotnie wychowującymi
synów.

> Przy "nadmiarze" kobiety w dziecinstwie i braku naturalnej potrzeby jaka
> jest milosc ojca, moze taka sytuacja sprzyjac rozwojowi homoseksualizmu.
Rozwojowi homoseksualizmu mogą sprzyjać rownież zaburzone relacje syna z
ojcem!
Elizabeth

1. Data: 2004-03-18 00:45:52

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> wrote in message

Hejaheja!

Fajnie cie widziec!

Kaska

1. Data: 2004-03-21 18:22:05

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
> Hejaheja!
> Fajnie cie widziec!
> Kaska

Kochany Pyzolku
Powiedz czy w Kanadzie jest sformalizowana pomoc dla mężczyzn ofiar
gwałtu? Pozdrawiam!
Elizabeth

"Pokonaj siebie..."!?
M14